Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för att det dyker upp något. Vilken bransch söker du inom?Sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt liv i höst.. Jobbar min sista dag 30 augusti och har inte lyckats skaffa något nytt ännu. Så månfa möjligheter, men också typ sämsta ekonomiska läget någonsin med tanke på den stora arbetslösheten. Hur är man ens arbetslös?! Så mycket att fixa med a-kassan och annat bös.
Det är värsta typen av förkylning (eller annan sjukdom) tycker jagHemma med förkylning. Börjar redan klättra på väggarna för sjuk för att vara på jobbet för frisk för att vara hemma.
Diskat. Har tappat bort ett halsband Fattar inte vart det har tagit vägen. Det är ett litet hängsmycke och en tunn kedja så inte så stort.
I första hand kulturarv/museum/turism, andra hand administration/event och i sista hand allt som inte är inom vård (har provat på äldreboende, hemtjänst och LSS-boende) men det var inte för mig.Håller tummarna för att det dyker upp något. Vilken bransch söker du inom?
Håller tummarna för att du hittar ngt som passar dig.I första hand kulturarv/museum/turism, andra hand administration/event och i sista hand allt som inte är inom vård (har provat på äldreboende, hemtjänst och LSS-boende) men det var inte för mig.
Jag försökte gym ett tag, men hatade det. För mig hade det bara negativa effekter, jag mår mycket bättre av hemmaträning av olika slag. Det kräver lite disciplin att komma igång men det brukar gå bra bara man kommer igång.Sitter på gymmet, trött som f-n, men ska försöka överleva de sista övningarna mentalt och fysiskt. Sägs att det är bra att träna, önskar bara jag märkte någon effekt
Egentligen önskar jag att jag kunde hitta ett arbete inom vården då jag teoretiskt inte har något emot det. Jag tycker om att vara där för människor, att försöka se vad de behöver innan de ber om det, fixa och dona. Men jag har insett att när det kommer till själva hygien/vård-momenten så blir det problem. Jag har väldigt stark och stor personlig bubbla. När det blev populärt under tonåren att krama folk så mådde jag väldigt dåligt för jag gillar inte att ha folk nära generellt. Det blir otroligt svårt. Att vara hemtjänst som bara hjälper att handla, laga mat, eller göra något liknande på boende hade inte varit något problem, men det är ju väldigt rimligt att man inte separerar arbetsuppgifter/tjänster på det sättetHåller tummarna för att du hittar ngt som passar dig.
Inte kasta upp = kräkas, hoppas jag ? Då förstår jag i och för sig om folk hade glott... !Blickarna man får när man extremt färgglatt klädd och med stora rosatonade glasögon, kastar upp en hög med löjrom på kassabandet. Omringade av svartklädda, trötta barnfamiljer med skrikande barn som ska veckohandla
Nu förstår jag inte. Vi kramas inte, iaf inte jag el mina kollegor. Den typen av fysisk kontakt är det inte. Den typ av intimitet.Egentligen önskar jag att jag kunde hitta ett arbete inom vården då jag teoretiskt inte har något emot det. Jag tycker om att vara där för människor, att försöka se vad de behöver innan de ber om det, fixa och dona. Men jag har insett att när det kommer till själva hygien/vård-momenten så blir det problem. Jag har väldigt stark och stor personlig bubbla. När det blev populärt under tonåren att krama folk så mådde jag väldigt dåligt för jag gillar inte att ha folk nära generellt. Det blir otroligt svårt. Att vara hemtjänst som bara hjälper att handla, laga mat, eller göra något liknande på boende hade inte varit något problem, men det är ju väldigt rimligt att man inte separerar arbetsuppgifter/tjänster på det sättet
Finns ju boende på olika ”nivåer”. Har du tur så har du ett boende nära dig som inte innefattar intimhygien. Men så klart att det är rätt svårt om du inte gillar att ha folk nära.Egentligen önskar jag att jag kunde hitta ett arbete inom vården då jag teoretiskt inte har något emot det. Jag tycker om att vara där för människor, att försöka se vad de behöver innan de ber om det, fixa och dona. Men jag har insett att när det kommer till själva hygien/vård-momenten så blir det problem. Jag har väldigt stark och stor personlig bubbla. När det blev populärt under tonåren att krama folk så mådde jag väldigt dåligt för jag gillar inte att ha folk nära generellt. Det blir otroligt svårt. Att vara hemtjänst som bara hjälper att handla, laga mat, eller göra något liknande på boende hade inte varit något problem, men det är ju väldigt rimligt att man inte separerar arbetsuppgifter/tjänster på det sättet