Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla med kyrkan om de kan hjälpa. Jag brukar få av min församling till läkemedel och sjukvård varje år, fast inte akut.Fan mitt högkostnadsskydd gick ut och jag kunde inte ta ut erelzi i tid.
2740 spänn ska jag ut med.
Fan
Nu är detta mer lägenhetshus och skola i området där vi var och vi får inte mata djur (ens fåglar pga råttor) så gissar att den kom från skogen en bit bort och förvillat sig lite långt ner bara.Säg inte det här (inte i mitt område) har de flyttat in i samhället både rådjur och hjortar. Eftersom att folk matar de stackars djuren i trädgården......
Åh! Hade missat att den var släppt. Då har jag något att se fram emot.Ligger under en filt och försöker bli varm. Tittar på sista avsnittet av The artful dodger. Hoppas verkligen att det blir en säsong till!
Tror inte jag räknas som hjälpbehövande då jag har fast jobbKolla med kyrkan om de kan hjälpa. Jag brukar få av min församling till läkemedel och sjukvård varje år, fast inte akut.
Det var något av det bästa jag sett på länge!Åh! Hade missat att den var släppt. Då har jag något att se fram emot.
Well, this happened…
Men han är bara här på prov i en vecka så ni är typ först att få veta!
Gulligast i staden och en riktigt liten myskatt
Visa bifogad fil 137264
Men Åhh hur söt kan man vara, vill bara lägga mig bredvid och gosaWell, this happened…
Men han är bara här på prov i en vecka så ni är typ först att få veta!
Gulligast i staden och en riktigt liten myskatt
Visa bifogad fil 137264