Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och sonen har varit och shoppat fröer på Blomsterlandets rea. Överlycklig kille som tog med sig egen korg att shoppa i, gick länge och botaniserade och kom hem med både grönsaksfröer och blomfröer. 😍

Dagens ris till kassörskan som inte kunde vara lite smidig och låta honom ”betala” själv med sina kontanter. (Kontaktgrupp butik visade det sig. Så jag försökte lite fint få henne att ta emot hans pengar och sedan ge dem till mig och att jag betalade allt med kort. Men icke.)
Han var sååå besviken att han inte fick handla själv. ☹️

Nå, det gick över när vi åkte på loppis och personalen där istället var superfin med honom och han fick betala själv och dessutom få fråga om både kasse och kvitto. Lycklig kille som fick känna sig stor. 😀
 
Ser på Ski Classics, laddar inför skidskyttet och sedan damernas längd i klassisk stil. Ska försöka äta lite lunch emellan eller under.

Därefter ska jag ta bussen till outlet sportbutiken, nya mataffären för lite inköp av annat godis (hoppas jag) än det vanliga samt ev ngn matvara och slutligen kanske jag tar en sväng förbi konditoriet för en semla.
 
Träffade en hund 🥰
IMG_6882.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 090
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp