Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
<snip>
Där är hela problemet, misstänker jag. Chaufförer som inte ens vet vad vinterdäck är.
Florida så ja det var väl där. Finns det fler uppskjutningsplatser i USA?
Jag tyckte det var otippat roligt på Kennedy Space Center när jag var i Florida på semester 98. Minns att min morbror gärna ville ta med mig och min kusin till Cape Carneval när John Glenns uppskjutning var. Han blev dock nedröstad av min moster som tyckte det lät för osäkert. Men sedan såg vi ändå Discovery på avstånd, vill minnas att massa bilar stannade och glodde upp, men å andra sidan var det ett tag sedan, så är inte helt säker på det sista, men det känns såNasa har faciliteter i 5-6 olika stater har i USA, men jag tror inte att de skjuter upp nagot mer at test "thingies" fran andra uppskjutnings platser an Cape Canaveral. Andra stater an Florida har mest forskning om jag inte missminner mig.
Jag funderade mest pa om Svensken skjots upp fran nagonstans i Europa. Kennedy Space Center ar en av mina favorit "parker" ... nar vi bodde i Florida slapade jag med varenda turist som kom fran Europa till oss for att titta bade pa allt turistigt och varenda uppskjutning. Jag alskar science. (vissa uppskjutningar sag vi fran beachen i var stad, flera mil norr om Cape Canaveral)
Jag vet, men det har slutat här nu.Info: det snöar.
Slut på info.
Jag tyckte det var otippat roligt på Kennedy Space Center när jag var i Florida på semester 98. Minns att min morbror gärna ville ta med mig och min kusin till Cape Carneval när John Glenns uppskjutning var. Han blev dock nedröstad av min moster som tyckte det lät för osäkert. Men sedan såg vi ändå Discovery på avstånd, vill minnas att massa bilar stannade och glodde upp, men å andra sidan var det ett tag sedan, så är inte helt säker på det sista, men det känns så
Han har varit här. Men nu är det slut på det.Kan inte sova. Var är Jon Blund när man behöver honom?
Well, this happened…Blev en konstig frukost för mitt rostbröd var orimligt gammalt
Är ledig idag. Mamma kommer om en timme ungefär.
I eftermiddag händer något spännande
Men så roligt! och så söt.Well, this happened…
Men han är bara här på prov i en vecka så ni är typ först att få veta!
Gulligast i staden och en riktigt liten myskatt
Visa bifogad fil 137264