hur många snövarningar kan det komma i skåne? det ska inte snöa i detta landskap! dessutom får jag extra möten pga det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit hemma idag
Feber som kommer och går.
Värst är att jag inte kunnat ta Erelzisprutan denna vecka då jag hade svullna lymfkörtlar i början av veckan och sprutan ska inte tas vid misstanke om inflammation/infektion i kroppen.
Det känns
Ja jag hade ofta feber när jag var utmattad.Jag har alltid feber. Men oftast runt 38,5 så inga superhöga temperaturer ska tilläggas. Tror att kroppen vant sig för det är sällan jag tänker på det numera. Men i längden är det säkert inte så bra att bara köra på. Kan tänka mig att höga febertoppar blir rejält tröttsamt i längden. Krya på dig!
Visst var det coolt att nederdelen flög tillbaks till Jorden och landade perfekt!
Oj, jag trodde jag skulle ha mycket att göra med kollegans ärenden. Att det skulle vara svåra och invecklade. Har redan jobbat bort alla utom ett och enda anledningen till att det inte är klart är att jag inte får tag i den berörda.
Florida så ja det var väl där. Finns det fler uppskjutningsplatser i USA?Var skots den upp? Cape Canaveral?
Du får ge den terapiHar återigen ägnat 1 tim åt att skotta fram bil, gångar, in/utfartsvall, trappor mm.
Tror min bil är traumatiserad, den har aldrig sett o fått så mycket snö på sig i hela sitt liv
Och bygga ett garageDu får ge den terapi