Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spyr lätt på teknik. Så jätteskoj att skriva en hel examination i mobilen för den kursplatsens sida (den andra har skrivdokument, tack och lov!) kan man logga in på Microsoft och skriva. Mm funkar skitbra när man skapar ett konto och det ändå inte finns...?!? Hade gärna laddat ner OpenOffice meeen först måste man gå ur ett jäkla S-läge på datan och det gåååår ju inte! Är det nått jag blir förbannad på så är det när teknikhelvetet bara inte fungerar!

Nåja, ett djupt andetag och frukost och kaffe sen är det bara att kavla upp ärmarna och börja!
 
Snöat här också inatt och verkar som det ska snöa i eftermiddag, hela natten och imorgon… Innan eftermiddag måste jag nog sätta på täcke på mina en häst (den andra har täcke på sig).
 
Allmäna kommunikationer bjöd på lite mer än tre timmars extra åkning på buss och tåg igår. Det är segt ändå att bara åka upp till Stockholm och vända. Med så mycket försening är det en riktigt seg resa. Men det var igår. Idag är jag på hemmakontoret. Jag har tillgång till både hundsällskap och bra kaffe. Och det är fredag. Det här kan inte bli annat än en succédag.
 
Har huvudvärk deluxe. Nu har jag haft det hela veckan. Borde kanske ringa vc igen och be om en till tid, eller så nämner jag att jag skulle vilja prata om det på besöket jag redan har i februari.
Det känns dock som att alla läkare blir suriga när man tar upp någon man inte "är där för".

Eller så fegar jag ur och fixar botox privat igen 🙈

Annars sitter jag och slåss med mig själv eftersom jag både har tråkigt och prokrastrinerar samtidigt :D Så himla dumt. Har ju grejer att göra, men prokrastrinerar, och gnäller sedan på att jag har tråkigt 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 093
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp