Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad fruktansvärt du har det :heart
Vet du vad det beror på och har du hjälp av vården med huvudvärken och yrseln?
Tack!<3
Det är ju migrän och den får jag botox mot, men jag får ju lite anfall ändå, dock inte som utan.
Yrseln och domningarna osv har jag nyss sökt för och ska göra MR någon gång för att utesluta några saker och fundera på vad det annars kan bero på, det ju några alternativ till vad som kan orsaka yrsel. Så det är på gång, i dag har bara varit en jobbig dag. Eller kanske hela veckan kanske, har varit sliten hela veckan egentligen. i går och förrgår var jag på dåligt humör mer än vanligt också för att IT på jobbet tar en evighet på sig att hjälpa mig med att koppla mina hörapparater med blue tooth till datorn (stationär där den funktionen är spärrad inom regionen), så för att kunna göra mitt jobb (lyssna på diktat) får jag byta till mina gamla hörapparater. Att inte ha hörapparater och att använda de gamla hörapparaterna ger mig huvudvärk så jag fick kvickt huvudvärk av att byta förstås. Jag var så glad att inte ha huvudvärk så ofta längre och nu ska jag göra saker som ger mig huvudvärk, det gör mig ledsen och skitarg egentligen.
 
Haft en bra dag, inser hur mycket jag faktiskt trivs på mitt jobb och med mina elever. Haft ett bra möte med ena chefen och upplever att jag blev lyssnad på och att mina tankar och idéer uppskattades. Känns fint! 💜

Lagat svingod matkassemat till kvällsmat och gosat med mitt barn.
Slöglott på serie, duschat och nu är det sovdags.

Som sagt, på det hela taget en bra dag! Och imorgon är det fredag! 🥳
 
La just en beställning till bitiba, i sista minuten eftersom jag inte har nästan någon sand kvar. Mailade dem samtidigt att de måste leverera i paket som inte överstiger 20 kg eftersom PostNord inte levererar till dörren annars. Nu har de gjort det varje gång sedan det infördes iofs men jag vågar inte vara beroende av enskilda brevbärares goodwill.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 093
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp