Tack!Vad fruktansvärt du har det
Vet du vad det beror på och har du hjälp av vården med huvudvärken och yrseln?
Det är ju migrän och den får jag botox mot, men jag får ju lite anfall ändå, dock inte som utan.
Yrseln och domningarna osv har jag nyss sökt för och ska göra MR någon gång för att utesluta några saker och fundera på vad det annars kan bero på, det ju några alternativ till vad som kan orsaka yrsel. Så det är på gång, i dag har bara varit en jobbig dag. Eller kanske hela veckan kanske, har varit sliten hela veckan egentligen. i går och förrgår var jag på dåligt humör mer än vanligt också för att IT på jobbet tar en evighet på sig att hjälpa mig med att koppla mina hörapparater med blue tooth till datorn (stationär där den funktionen är spärrad inom regionen), så för att kunna göra mitt jobb (lyssna på diktat) får jag byta till mina gamla hörapparater. Att inte ha hörapparater och att använda de gamla hörapparaterna ger mig huvudvärk så jag fick kvickt huvudvärk av att byta förstås. Jag var så glad att inte ha huvudvärk så ofta längre och nu ska jag göra saker som ger mig huvudvärk, det gör mig ledsen och skitarg egentligen.