Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror att det är väldigt svårt att svara på mail?
Nån behöver titta på just din felkonstuktion och avgöra vad som är fel.
Att svara generellt är tufft.

Det är högst sannolikt inget fel alls på din kamin men jag misstänker att den är tokigt monterad
Keddy, som har sett kaminen på bild, tror för övrigt inte att den är felmonterad. Personligen hoppas jag på att det är något fel på tätningen mot skorstenen, men det är ju inte något jag kan se själv.
 
O_o

Råkade se på svtplay att de lagt upp ett nytt program, ”dokument bakifrån” (fyndig rubrik).
I Edits dokumentär får du veta allt om prostatastimulans och följa med carbonaraparet Arvid och Ida på sexkurs - Ingen prostatakurs är komplett utan en praktikdel.
Har inte kollat programmet by the way. 🙈
 
Har ar det mycket tidig morgon igen ... vi far se om vi far en senare start pa skolan i dag som alla smastader runt var stad redan har. Garkvallens och nattens duggregn har inte lyckats smalta isen ordentligt, formodligen ar det battre pa storre vagar, men manga av oss kor pa smavagar i stan och landsvagar i bergen (snow routs) dar det knappt kor nagon sa det finns garanterat is kvar.

Naja, blir det inte fordrojd start pa skoldagen kommer atminstone jag garanterat att ha en valdig fordrojd tid pa att hamta barnen och lar knappt hinna innan skolan startar. Ar det bitvis is, sa ar det bitvit is och med knapp nod att man rullar fram med de dack vi har!
 
skulle köra till Kristianstad för att handla , kom 3km ,va fan liksom.
419265550_7711258042237209_1009523257535364114_n.jpg
 
Jag kastar leksaker och har lite halvdan dragkamp med hunden i soffan.
Tanken var att slå mig ner och ta det lugnt en stund innan sambon kommer hem och det är dags att laga middag.
Det är väldigt sällan jag har ont i huvudet, men när jag väl har det, verkar Lova känna på sig det och passar på att låta lite extra.
Aldrig är hon så intensiv i sitt tuggande på pipleksaker som när jag har ont i huvudet eller är mitt i ett viktigt telefonsamtal. :rofl:

Pipelipiiipiiipiiiiiiiip!
 
Synbortfallet försvann en halvtimme efter iprenintaget. När jag väl kom till jobbet blev det en bra dag. Jag lyckades dessutom stå emot ett stort fikabord utan större problem.
Efter jobbet cyklade jag 50 min hos päronen.
Nu har jag landat i soffan och dricker kaffe och ser på The Rookie.
IMG_6038.jpeg
 
Hemma och äter knäckebrödsmackor till middag. Katten är utfodrad men jag börjar undra om hon har mask, hon är konstant hungrig fast hon numera får en majoritet blötmat.

Lite sur. Jag tänkte köpa frusna dumplings på Hemköp på vägen hem, men de var slut.
 
Hamnade i soffan efter jobbet och ligger nu och laddar för att gå upp och laga middag. Jag är väldigt sugen på det jag ska laga, vilket helt klart hjälper motivationen på traven, men å andra sidan har jag det också väldigt mysigt här under min nya ullpläd... 10 minuter till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 102
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp