Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att köpa ett par stövletter för 30 kr, men de kommer antagligen behöva klackas om så småningom, vilket inte gör dem till en bra affär egentligen.
 
Jag är fruktansvärt sugen på choklad. Men orka klä på sig och ta bussen (som möjligen går) för att åka till Hemköp och köpa choklad.

Hmm, kanske ska äta en knäckemacka till?
 
Burr; var kall om fössingarna inne och fryser man om dem fryser man om hela kroppen; varma raggsockor på och så fick det faktiskt bli varm choklad med vispgrädde (tillhör inte vanligheterna) i en av mina favoritmuggar (mullemugg med bla fjording) 😍. Sååå mysigt sätt att värma sig på när det blåste storm ute så snön yrde och ja det gjorde oss insnöade innan det blev rejält plogat 🙌. For till stallet för skötsel och lite pyssel innan det blev att laga middag och sen soffhäng framför teven 😊.
#vintermys
#detblirvadmangördettill
 
Hjärtat brast lite ikväll. Sonen har varit lite tyst och extra närhetstörstande ikväll. De ska åka på badhuset med skolan i morgon för första gången, och då åka buss dit. (Vilket vi aldrig gjort)
Vi pratade om det och han sa:
”Mamma ska också åka bussen.”
”Nej mamma är ju på jobbet, men alla barnen och [resursen] och flera personal ska åka med.”
Han blev tyst en lång stund och sedan tyst:
”Men jag kan inte själv. Jag vet inte hur man gör.” 🥺
Inte konstigt att han känt sig orolig och sagt att han har ont i magen, om han trott att han ska behöva kunna allt själv. 🥺😭

Såklart pratade vi om det igen och jag förklarade att de vuxna hjälper honom med allting och att han inte behöver vara orolig. Lilla hjärtat, så stora känslor och så svårt att sätta ord på dem. 🥺💔

Nu hoppas jag verkligen att allting går bra imorgon och att han får en toppenupplevelse och verkligen får känna att han är kapabel och kan. ❤️

Mammahjärtat..🥺💔
 
Tittar på Farmen och Torpet, funderar över att gå fram och krama folk första gången man träffas. Så märkligt. Hade absolut inte uppskattas om det kommit fram någon och skulle kramas första gången jag träffade personen
Då ska du absolut hålla dig borta från Belgare o ungrare, den ena pussas 3 ggr och den andra både klämmer på en o pussas 2ggr , det inkl även Belgiska utställningsdomare
 
Kröp ner i sängen kl 21:20 igår, eller om det var 20:20, tänkte lösa korsord men blev så märkligt trött så ställde in tv:ns sovtimer och kollade nåt ointressant program. Sen minns jag inte mer, måste ha somnat direkt för jag glömde ta insomningstablett. O_o
Så nu vaknade jag 4:30 och kunde inte somna om. Onödigt tidigt, kommer bli trött på dan.
Men jaja, får väl ta en powernap idag om det behövs.
Det är underbart tyst så här tidigt på morgonen. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp