Jag ska till Försvarshögskolan snart så det är kul!Blivit antagen till en veckolång utbildning i mars. Kul! Alltid roligt att få sitta på skolbänken några dagar. Jag hade sökt en annan utbildning som jag inte kom in på så det här var bra besked.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska till Försvarshögskolan snart så det är kul!Blivit antagen till en veckolång utbildning i mars. Kul! Alltid roligt att få sitta på skolbänken några dagar. Jag hade sökt en annan utbildning som jag inte kom in på så det här var bra besked.
Helt galet! Vi låg några bilar + lastbil i karavan på väg hem och då kom det också bilar bakom och brände om hela raddan av fordon i hög fart - trots noll sikt och verkligen ishalka.
Ännu värre med en buss som beter sig som en idiot i trafiken och riskerar liv!
Träna en katt?Tog in en flaska pepsi max i går så den kunde tina. Kände för att mysa till det lite.
Har just utsatt Megara för negativ förstärkning. Jag behövde hälla upp mer RC torrisar i burken från påsen i skafferiet. Hon blev helt galen och var uppe på diskbänken snabbare än jag plockade ner henne. Gav henne stränga order i negativt tonläge. Tog ner henne inte helt mjukt. Fyade rejält. Hon sket fullständigt i mig.
Än så länge har negativ förstärkning inte hjälpt. Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga med positiv förstärkning. Gosa? Vill hon icke. Leka, det kan gå i några minuter medan hon glömmer att hon är huuuuungrig. Att öka portionerna mat är inte ett alternativt. Klickerträna att inte hoppa upp på diskbänken eller sno min mat?
Tur att du inte flög iväg! Även om det, av tidigare inlägg i tråden att döma, nog uppskattats det om du sänt live samtidigt.
Du fick mig att googla guldus så nu vet jag vad det är och att den när den var som mest populär på 1930-talet tillverkades av 400 (!) bryggerier i Sverige.Värmer mat och ser senaste avsnittet av Fargo, blev så spännande att jag fick göra en paus.
Har Guldus.
Verkar som den blivit poppis igen, var nästan slut när jag handlade idag så jag köpte även två Rio.Du fick mig att googla guldus så nu vet jag vad det är och att den när den var som mest populär på 1930-talet tillverkades av 400 (!) bryggerier i Sverige.
Aha! Kul.Verkar som den blivit poppis igen, var nästan slut när jag handlade idag så jag köpte även två Rio.
Verkar som den blivit poppis igen, var nästan slut när jag handlade idag så jag köpte även två Rio.
Jag skojade om att jag lasttränade stallkatten när jag skulle lära honom använda kattluckan för att ta sig in i sadelkammaren med mat.Träna en katt?