Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det drevade något jävulskt här igår kväll och det lär inte vara bättre nu på morgonen för det blåser fortfarande :cautious:
Snöar och blåser på bra här än och ska inte börja ge sig förrän nån gång mitt på dan 🤷‍♀️

Nere i grannbyn är det iaf plogat och skottat fick jag meddelande om av en kollega, mitt svar

1705554935939.jpg
 
Måste ringa ett annat företag om kaminen idag. Blir så trött på att ingen SVARAR på mina förfrågningar om hjälp med att få den mer effektiv. Om ni inte vill/kan så skriv bara det, så vet jag... :cautious:
 
I hela 5 dagar fick jag känna mig något sånär frisk och återställd efter influensan, men idag vaknade jag med ont i öron & hals. Känns som att jag glömde ta med mig mitt vanligtvis ganska starka immunförsvar när vi gick från 2023 till 2024 :arghh:
Kunde varit jag som skrev det där. Hade 5 symptomfria dagar direkt efter nyår efter att ha haft covid (troligen), kände att nu är jag på gång igen! Då kom halsfluss och nu kämpar jag på med hosta :meh:
 
Måste ringa ett annat företag om kaminen idag. Blir så trött på att ingen SVARAR på mina förfrågningar om hjälp med att få den mer effektiv. Om ni inte vill/kan så skriv bara det, så vet jag... :cautious:
Tror att det är väldigt svårt att svara på mail?
Nån behöver titta på just din felkonstuktion och avgöra vad som är fel.
Att svara generellt är tufft.

Det är högst sannolikt inget fel alls på din kamin men jag misstänker att den är tokigt monterad
 
Tror att det är väldigt svårt att svara på mail?
Nån behöver titta på just din felkonstuktion och avgöra vad som är fel.
Att svara generellt är tufft.

Det är högst sannolikt inget fel alls på din kamin men jag misstänker att den är tokigt monterad
Nä, jag vill att de ska svara på om de kan komma ut och titta och hjälpa mig. Men vare sig sotaren eller en skorstensfirma har svarat på det, så idag ringer jag någon annan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp