R
Raderad medlem 68338
Ilar genast till SoMe för att beskåda spektaklet
Kommer tyvärr ej gå över bron så det kanske blir lame
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ilar genast till SoMe för att beskåda spektaklet
Kommer tyvärr ej gå över bron så det kanske blir lame
"Tack" kommer du långt med.Fick precis fin beröm av en kollega. Sånt där beröm där hen förklarade varför hen tyckte jag var bra.
Jag behöver bli bättre på att ta emot beröm dock, jag känner mig alltid så vilsen när jag får beröm
Vet liksom inte vad man ska säga eller hur/om man ska tacka eller berömma tillbaka
Påminner mig om när jag flyttade ut på skånska landet m öppet landskap. Trodde när jag flyttade dit att jag visste vad vind var….. DET visste jag inte alls.Passerade st eriksbron gående imorse, tyckte inte det var anmärkningsvärt blåsigt! Men nu ska det väl börja blåsa mer… tycker bara generellt det är relativt sett oblåsigt i Sthlm. Reflekterade inte ens över att det blåste på väg till jobbet imorse..
Ja alltså flyger du inte i vädret likt Mary Poppins, så blir det ju lite väl milk-and-water
Här har det slutat yra så vi var nyss ute och skottadeBorde gå ut och skotta men det yr som tusan så det lär ju vara ogjort direkt. Sitter istället inne framför datorn i värme, ja jag är fortfarande kär i min bergvärme, och har det rätt gôtt. Borde även gå ner i källaren och starta en tvättmaskin för att färga lakan så jag sedan kan sy om dem till vettig storlek. Får nog ta och göra det senare så jag får till nya underlakan. Nu har jag ett som är användbart eftersom alla gick sönder samtidigt, eller är för smalare och kortare säng.
Jag har kollat vid fågelbordet några gånger idag men det är tomt. Har du sett några fåglar hos dig?Glad jag fyllde matarna och la ut frukt till småfåglarna tidigare idag, riktigt busväder ute. Framförallt är jag väldigt glad att det gick att köra vatten till hästarna och att jag inte behöver ge mig ut mer idag!
Det är ju samma med folk när man promenerar på nån gata, alla andra ska åt motsatt håll ...Funderat på hur det kommer sig att i vilken riktning man än rör sig så blåser det rakt mot ansiktet. Detta sker även när man ändrar färdriktning