Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoppas du va tvungen att ge dig ut. Dom har ju avrått folk att ge sig ut i de områdetUrk vilket väder, kolonn körning på motorvägen i 40 km. Sikten var obefintlig emellanåt. Kilometerlång kö framför mig, panikbromsningar från de framför mig.
Körde mellan Mellbystrand och Halmstad.
Dig är det ordning på!Hade tänkt äta chips ikväll men natt-vakthavande befäl ringde för att fråga om jag vill jobba ÖT imorgon. Det vill jag så nu har jag planerat om min morgondag och skjutit upp chipsen till fredag eller söndag
(Inte chips dag före arbetsdag )
Jag var på väg hem efter att jobbat natt, så, jag var tvungen.Ja hoppas du va tvungen att ge dig ut. Dom har ju avrått folk att ge sig ut i de området
Tittar ut genom fönstret och funderar på om jag ens kan komma hem i dag Fastdet kanske ser värre ut än det är...
Haha, och jag skulle kontra med att det inte är särskilt blåsigt heller.. iaf inte mitt i stan. Ok, det blåser, men så farligt är det väl inte? Tyvärr ska det väl både bli blåsigare och snöigare..Så illa är det väl inte? Men inte så kul promenadväder, det medger jag Det snöar ju inte så mkt, verkar vara mest rejäl blåst
Jag har inte varit ute och vårt fönster är i ett blåshål så genom det ser det ut som fullständig kaosSå illa är det väl inte? Men inte så kul promenadväder, det medger jag Det snöar ju inte så mkt, verkar vara mest rejäl blåst
E6 och E20 är väl också stängdaStopp åt båda hållen på E22an igen Mellan Lund och Flyinge, var flera olyckor redan innan jag hunnit köra så får hjälp av stallägarna idag.
Nu är det iaf fint väder igen! Då såg man exakt noll så nu går säkert fint att ta sig till jobbet (ska bara korsa E22an ).
E6 och E20 är väl också stängda
Det står lastbilar lite överallt här också i norra SmålandJag lyssnar främst på lokala nyheter just men ja det låter ju som att det varit i typ hela södra delarna av landet!
Haha, och jag skulle kontra med att det inte är särskilt blåsigt heller.. iaf inte mitt i stan. Ok, det blåser, men så farligt är det väl inte? Tyvärr ska det väl både bli blåsigare och snöigare..