Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mörsa?Försökte intala mig att jag orkade åka massa skidor idag. Det blev typ 1.5timmar, i -21. Kroppen är TRÖTT. Lika bra att vila.
Imorgon kanske 1.5 timme igen, sen MÖRSA torsdag och fredag
Em och kväll idag = brasa, bok, snacks, mat. Bra idag. Träningsvärken kommer ikapp mer och mer
Mörsa?
Jag förstod det som att det aldrig fanns läkare öht. Men stafettläkargrejen pågår ju tyvärr på många ställen. Så då fattar jag. Även om det så klart är hemskt.Stafettläkare, precis som här och på många andra hc.
Säger unga idag det? Tycker jag sa sånt när jag var ung.Krossa/"kötta"/pressa/gasa (ungefär)
Mvh känner mig ungdomlig nu som kunde detta
Krossa/"kötta"/pressa/gasa (ungefär)
Mvh känner mig ungdomlig nu som kunde detta
Ungdomlig?! Jag trodde du använde din kunskap om stormaktstiden, dvs mörsare
Finns oftast ingen.Jag förstod det som att det aldrig fanns läkare öht. Men stafettläkargrejen pågår ju tyvärr på många ställen. Så då fattar jag. Även om det så klart är hemskt.
Fy så hemskt! Kan du byta VC?Finns oftast ingen.
Nån gång i månaden bara
Nej, närmaste vc efter den ska läggas ner.Fy så hemskt! Kan du byta VC?
Jag har en släkting i din ålder som fick samma diagnos som dig ungefär när du fick den. Och hon får ju bra vård. Man hoppas väl att du också kan få bättre hjälp!
Nästa är i Lindesberg och där är det omöjligt att skriva sig som boende i annan kommun.
De har fullt ändå.