Vi har inga läkare på vc så det blir spännande .
Vilken läkare är det som skickat svaret från senaste rtg till dig då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har inga läkare på vc så det blir spännande .
Men va, jag kanske är efterbliven.. Men finns alltså ingen läkare på VC alls, inte bara så att det inte finns tider för dem?Vi har inga läkare på vc så det blir spännande .
Finns inga läkare.Men va, jag kanske är efterbliven.. Men finns alltså ingen läkare på VC alls, inte bara så att det inte finns tider för dem?
Från reumatologenVilken läkare är det som skickat svaret från senaste rtg till dig då?
Absolut men min vc har inga läkare.Jag bytte nyligen vc till en som ligger närmare. Denna har också fått typ bäst betyg i Sthlm så jag stod i kö ett bra tag innan jag kunde lista mig där. Min husläkare måste ju verkligen känt sig drabbad när hon fick mig som patient Men hon verkar oerhört kunnig, är mkt bra på att sköta kommunikation med olika enheter och hantera remisser osv. Plus att hon är lätt att få tag i och svarar typ vändande om det är ngt.
De gånger de (efter kommunikation) bedömt att jag behöver komma in till dom så har de ordnat en tid samma dag (eller ngn dag i närtid beroende på deras bedömning).
Så bra vc/hc finns också!
Absolut men min vc har inga läkare.
Den som är närmast efter den ska läggas ner.
Den som sen är närmast har inga läkartider alls
Från reumatologen
Den som jag inte längre vill ha efter hans påstående.
eftersom reumatologen har fått order att remittera tillbaka patienter till vc pga neddragningar så läste den här läkaren
Samma läkare som bedömt bilderna som sa att jag var sjuk i huvudet.
Måste kontakta reumatologen
Men vad sjukt! Vem har hand om alla patienter då?Finns inga läkare.
Bara om de har tur och får tag i en hyrläkare men det är inte alla dagar.
Stafettläkare, precis som här och på många andra hc.Men vad sjukt! Vem har hand om alla patienter då?
De hänvisas till akuten om det är bråttom, övriga får en tid ifall en läkare kan kommaMen vad sjukt! Vem har hand om alla patienter då?
Nej han har svarat på mr som gjordes på remiss från reumatologen.Så han har remitterat dig till sig själv istf till vc, fast du inte hör till reumatologen längre
Sorry, men det där verkar allmänt virrigt.
Japp. Iaf inga fasta läkare utan inhyrdaVaddå en vc helt utan läkare?
Japp. Iaf inga fasta läkare utan inhyrda