NopeDelbetala?
Skuldsaldo hos kfm så icke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NopeDelbetala?
Nope
Skuldsaldo hos kfm så icke.
Men Åååååhhhhh så finWell, this happened…
Men han är bara här på prov i en vecka så ni är typ först att få veta!
Gulligast i staden och en riktigt liten myskatt
Visa bifogad fil 137264
Han är sötastMen Åååååhhhhh så fin
Hoppas att han kan stanna!!
Eller inte föresten, så kan han flytta hem till mig
Säg inte det här (inte i mitt område) har de flyttat in i samhället både rådjur och hjortar. Eftersom att folk matar de stackars djuren i trädgården......Men måste ha gått vilse i bostadsområdet.
Det är nog mycket vanligt att de flyttar in i trädgårdar, även älg. På hösten finns mycket frukt och som i mitt fall så plundrar de fågelmatarna som ändå hänger högt. De stångar dem så fröna ramlar ut.Säg inte det här (inte i mitt område) har de flyttat in i samhället både rådjur och hjortar. Eftersom att folk matar de stackars djuren i trädgården......
Fast nu var det flera som skrev i en lokal grupp att de matar dem. Fast de vill inte ha djuren där mm...Det är nog mycket vanligt att de flyttar in i trädgårdar, även älg. På hösten finns mycket frukt och som i mitt fall så plundrar de fågelmatarna som ändå hänger högt. De stångar dem så fröna ramlar ut.
Låter ju korkat om de inte vill ha dem där men matar.Fast nu var det flera som skrev i en lokal grupp att de matar dem. Fast de vill inte ha djuren där mm...
Jo men det är såååååå synd om djuren som inte har mat.Låter ju korkat om de inte vill ha dem där men matar.