Sov så gott inatt och som alltid mysigt att vakna brevid älsklingen ❤. Efter mestadels studier och lite pyssel hemma idag var det skönt att komma iväg till stallet och sen middag; gott med grillmat i ugn och ännu mer plugg innan sängen ropar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sa till sambon att köpa hem nått gott åt sig till helgen; han köpte dill- och gräslökschips och det är ju inget jag är särskilt förtjust i haha . Men chokladbollar rullade I lakritspulver var goda! . Delade med mig till grannarna med .
Är inte buckweat samma sak som bovete, som man använder när man gör blinier?
Jag brukar mortla sönder turkisk peppar till pulver om jag skall ha lakrits pulver.Sa ... nu far jag sukta over lakrits pulver ocksa Kanske man kan rulla i turkish peber ocksa?
Jag vet inte hur hemgjord gröt blir att frysa, men man kan ju göra andra saker av den om man tröttnar på att äta den som den är. Risgrynspudding, till exempel, är jättegott. Och jag såg nyligen någon som gjorde våfflor med risgrynsgröt i.Gör risgrynsgröt, men råkade öppna en chipspåse. Fy på mig. Ställde undan chipsen igen efter att ha smakat några. Men det är ju så drygt att väääääääääääääänta på att risgrynsgröt ska bli färdig!!! Den är nog det om ett par minuter ny dock. Tror jag överlever. Behövde använda min mjölk med bäst före 11 januari så blir mycket gröt nu.... Kan man frysa in hemgjord gröt? Vet att Felix grötrulle inte blir så god efter en runda i frysen.
Det beror på inkomsten och behovet. Du har ju fått ett rätt akut behov eftersom du inte kan ta ut en viktig medicin, tror kyrkan gör individuella bedömningar i såna fall.Tror inte jag räknas som hjälpbehövande då jag har fast jobb