Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drömt om allt möjligt konstigt. Fattar inte hur det kan bli så knäppt….

Ätit en baguette och druckit första koppen kaffe.
Termometern säger plus! Jippi!

Ska låta frukosten sjunka och sen ta en joggingrunda.
 
Vaknade 8:20, men drar mig fortfarande. GÖTT med söndag. (Snarare än måndag 😅 )

Inga planer utom ta det lugnt och äta gott. Kanske kolla in lägenheten som borde vara färdigmålad!
 
4.5 km löpning fick räcka då det var i tung oplogad snö mestadels.
Men nästan 20 grader varmare än i går.👍
Det var rejält tungt att skotta också. Hoppas att plogvallen inte blir enorm sen….
Dricker kaffe, äter rlskakor och ser på stafetten.
 
Sov länge idag. Har suttit och räknat lite på Skatteverket. Som min bror brukar säga: "det är ju bra att du räknar fel men åt rätt håll" 😅. Kommer få tillbaka runt 55 k på skatten vad det verkar.
Funderar på att ta en promenad och gå och handla lite. Måste ändå lämna lägenheten då jag ska låna ut ateljén till den ungdomliga grannen som ska fixa med en hylla.
 
Hö är hämtat och nu hoppas jag på att mestadels vila resten av dagen. Om jag har tur slipper jag kanske hjälpa till med att släpa höbalarna ur transporten... Jag borde dock dammsuga för jag skulle må bättre av att få bort lite skräp från golvet... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 082
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp