Har lagat mat och nu ska jag äta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svenska namnet är mönjelilja.Tack! Förstår inte varför jag alltid glömmer dess namn, men har aldrig kunnat komma ihåg det! Tänker alltid på svärmors tunga men det är det ju inte, men clivia är som bortblåst varje gång jag ska komma på namnet! Tycker om den i alla fall!
Hade ingen aning om det, har aldrig hört! Vad fint! Men den är ju fin!Svenska namnet är mönjelilja.
Ja, imorgon med 6 plusgrader, regn och halv storm lär bli...intressant....Jäkla väder. Bestäm dig! Idag snöat en del, imorgon kommer regnet. Kommer vara skridskobana på vägarna..
Borde verkligen ta tag i att städa syrummet. Kan jag skylla på ryggont?
Jag är väldigt glad att jag numera har ett inomhusjobb. Det var lagom kul att vara kabelanvisare såna dagar.Ja, imorgon med 6 plusgrader, regn och halv storm lär bli...intressant....
Håller med! Men inne blev det kallare för termostaten tycker inte jag behöver så mycket värme nuVarit och handlat. Även om det är sorgligt att se all den fina vita snön försvinna får jag erkänna att det är skönare med +1.5 än -13.
Min jacka stinker rök, kanske ska passa på att tvätta den. Grilla-korv-rök, inte cigarrett.