Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska duscha innan sonen ringer. Har inte ätit något på hela dagen mer än gröt till frukost, det är riktigt illa, så efter det får jag nog ta tag i det också. Jag som hade planer. Macka med stekt ägg? Eller en ostmacka och ett kokt ägg? Jag avskyr sådana här problem.
I dag har varit en lugn dag och ska väl avslutas i samma tecken, mer serie eller dokumentär tänkte jag, innan läggdags.
 
Kollar på Miss Scarlet and the Duke, ett perioddrama som utspelar sig i London på 1800-talet med en kvinna som efter att hennes far dött tar över hans detektivbyrå. Löser sedan fall tillsammans med en vän som arbetar på Scotland Yard. Välspelat på det där typiska brittiska sättet. Och de väver in klass, kvinnors kamp för rösträtt och liknande.
 
Ligger i sängen bredvid ett element aka Gretzky i sin operationsbody som trots extra klädesplagg insisterar på att ligga under täcket längs med min sida.

Screenshot_20240121_213655_Instagram.jpg


Men så har hon alltid älskat att ligga nerbäddad, ovan är liksom puppydays nio år sedan och det är same old crazy G 😂
 
Den här helgen har mestadels bestått av studier! Kändes bra att första inlämningen i Inköp blev bedömt med högsta betyg 🥳 och nu är fältuppgiften hur en butik planerar sitt sortiment inskickat. Snart skicka in examination I Ledarskap och organisation om motivation, kompetens, personlig utveckling, grupper och grupputveckling, kommunikation och konflikter 😊.
 
Sett på Farmen och Historien om Sverige och gissa om det var gott med ryggbiff, krämig potatisgratäng med rödvinssås och bea med sallad 😋 och skönt att krypa ner nyduschad I renbäddad säng 😍.
 
Har någon slags ångest inför morgondagen? Oklart varför. Ingen speciell dag, jobbar dessutom bara ett par timmar på eftermiddagen. Men ändå är det som något som pockar på uppmärksamhet och säger att jag borde ta sonen och åka iväg?

Som sagt. Mycket oklart.
 
Har bestämt mig att jag ska skulptera saker till vardagsrummet. Inser att jag automatiskt tror att jag kommer vara jättebra på att skulptera, hur svårt kan det vara liksom. :laugh: Storhetsvansinne. Sitter och kollar vart jag kan åka och köpa alla saker jag behöver och vill strunta i skolan imorgon för att bygga pelare som sedan ska få skulpturer på sig.
Låter skitkul!
När jag gick estet på gymnasiet fick vi skulptera lite. Det var verkligen jätteroligt och faktiskt det jag var bäst på. Skulle verkligen vilja göra sånt igen. Men ja.. tid liksom.. 🤷‍♀️😅
Hoppas du får kul!
 
I dag har jag varit mycket effektiv. Jag har letat efter en tablet som tillhor jobbet da jag fatt en annan och darfor behover lamna tillbaka den som inte haller charge. Forst stadade jag mitt fullstandigt overbelamrade skap och rensade sa nu ar det hur stadat som helst. Sedan gick jag igenom kamera vaskor och kamera hyllan dar allt sadant finns ... Ingen tablet funnen.

Jag spred min stadning vidare till tvattstugan dar en hel massa grejor var uppkastade pa hyllor eller bara lag framme. Inte en sak ligger pa fel plats nu och jag hade precis beslutat mig for att inte vara upprord for att jag inte kunde hitta den och bara erbjuda mig att betala (chefen skulle inte ha tagit emot pengar, men kanske inte retats med mig for att jag inte kunde hitta den :cautious: ) ... Nar Maken pekade pa hyllan under TVn och undrade vad det var som lag dar. I all sin glory sa lag det gamla skrapet dar jag hade lagt det. Tanka sig sa mycket jag fick gjort i dag. :angel: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 073
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp