Åh ja! Älskar lukten av lägereld, hittills träffat typ 0 personer som förstår mig. Skönt att höra att vi är minst två iaf!Jag brukar låta det sitta i pga tycker det luktar så gott man känner sig så frilufsig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ja! Älskar lukten av lägereld, hittills träffat typ 0 personer som förstår mig. Skönt att höra att vi är minst två iaf!Jag brukar låta det sitta i pga tycker det luktar så gott man känner sig så frilufsig!
3, det är barndomsminnen med lägereldÅh ja! Älskar lukten av lägereld, hittills träffat typ 0 personer som förstår mig. Skönt att höra att vi är minst två iaf!
Det är fantastiskt. Som om något i en känner igen det..Åh ja! Älskar lukten av lägereld, hittills träffat typ 0 personer som förstår mig. Skönt att höra att vi är minst två iaf!
Här blir det iaf vinterskorna på. Från början på november och fram till mars nånting.Det kommer enligt smhi att regna rejält imorgon. Funderar lite vad jag ska ha för skor på mig. Har mockastövlar och de mår inte bra av att bli översvämmade. Vinterkängorna känns fel, vanliga skor inte heller optimalt. I-landsproblem.
Låter skitkul!Har bestämt mig att jag ska skulptera saker till vardagsrummet. Inser att jag automatiskt tror att jag kommer vara jättebra på att skulptera, hur svårt kan det vara liksom. Storhetsvansinne. Sitter och kollar vart jag kan åka och köpa alla saker jag behöver och vill strunta i skolan imorgon för att bygga pelare som sedan ska få skulpturer på sig.