Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sänder en tanke av tacksamhet över att jag numera har ett kontorsjobb inomhus. Är dessutom på hemmakontoret så jag har inte ens behövt ge mig ut för att åka till jobbet. OK, jag har släpat runt hundstackaren en liten stund. Men han gjorde vad han behövde på 4 minuter och vägrade sen att gå något mer.
 
Låter skitkul!
När jag gick estet på gymnasiet fick vi skulptera lite. Det var verkligen jätteroligt och faktiskt det jag var bäst på. Skulle verkligen vilja göra sånt igen. Men ja.. tid liksom.. 🤷‍♀️😅
Hoppas du får kul!
Problemet är verkligen tid! Ska se om jag kommer iväg för att köpa grejer idag. :)

Sambon är dessutom en sådan enabler, när jag sa att jag vill skulptera så utbrast han "Ja men då kan vi göra om vardagsrummet till din studio!" :laugh:
 
Blåser för mycket. Regnar. Inte en hunden ville vara ute
Än mindre göra ifrån sig. Behövde ta på reflexer och glida ut på isen på länsvägen. Började att gå nerför och höll på att inte komma över vägen. Klarade att korsa vägen för att ta mig hem. Ovanligt spännande morgonkissning.

Jag behöver åka till stan och är orolig att bilen inte vill.
Men det är bara att köra igång :up:
 
Vi blir hemma idag. Sonen vaknade med ont i magen och känns varm, så det känns bäst att se vart det barkar. Jobbmässigt har jag ändå vara möte i eftermiddag så det kan jag ta via datorn om det är så. :)

Skönt att slippa ge sig ut på isiga vägar, här ute är det bara packad is, nu blöt packad is… så ja, jag är inte direkt ledsen över att kunna låta bilen stå idag. 🙈
 
Blåser för mycket. Regnar. Inte en hunden ville vara ute
Än mindre göra ifrån sig. Behövde ta på reflexer och glida ut på isen på länsvägen. Började att gå nerför och höll på att inte komma över vägen. Klarade att korsa vägen för att ta mig hem. Ovanligt spännande morgonkissning.

Jag behöver åka till stan och är orolig att bilen inte vill.
Men det är bara att köra igång :up:
Ja, inte direkt inspirationsväder.
Hade velat rida, men nä, blir städning av övervåningen istället. Välbehövligt förvisso men inte så kul 😇.
 
Regn och blåst även hos mig. Normalt sett hade jag älskat det men efter lunch ska bilen på service. Vägarna verkar ok men inne i stan blir det nog spännande. Där saltar de inte så det är antagligen packad snö och is med vatten på. Kan bli intressant 😅
 
Är otroligt förkyld med näsa som försöker imitera Niagarafallet och totalt stopp i ena örat. Hör i princip ingenting på det örat och sväljer taggtråd. Har en arbetsintervju i morgon, frågan är om jag ska det säkra före det osäkra och omboka den idag, eller avvakta och hoppas på ett mieakel till i morgon?
 
Jag sänder en tanke av tacksamhet över att jag numera har ett kontorsjobb inomhus. Är dessutom på hemmakontoret så jag har inte ens behövt ge mig ut för att åka till jobbet. OK, jag har släpat runt hundstackaren en liten stund. Men han gjorde vad han behövde på 4 minuter och vägrade sen att gå något mer.

Ja fysatan vilket väder. Här ÖSER regnet ner och det blåser snett.
(Ja på förekommen anledning så kanske jag bör understryka att det blåser och regnar säkert mer någon annanstans kanske en bör tillägga men det ser inte trevligt ut).

Jag jobbar hemma nu men måste bege mig till Södermalm för ett möte vid 11.30, ser inte fram emot att bege mig ut i detta 😅 )
 
Börjar tröttna på småillamåendet som varit i flera dagar nu. Nej, INTE gravid.

Stannar allt ifrån några timmar till hela dagen. Kan man ha det som enda symptom på magkatarr tro?
Annan tänkbar orsak är något med hormoner då. Eller gaser men oklart varför det skulle bildats mer just nu.
Kommer inte varje dag, ibland bara på morgonen, ibland typ hela dagen.

Har kommit lite i omgångar minns intw hur lönge emellan, och förut trodde jag det var för jag ätit för nära sänggåendet men stämmer inte nu.

Är väl om det påverkas av att jag haft nattjobbsperioden nu, men det gick jag av i fredags morse så det verkar skumt.
 
Börjar tröttna på småillamåendet som varit i flera dagar nu. Nej, INTE gravid.

Stannar allt ifrån några timmar till hela dagen. Kan man ha det som enda symptom på magkatarr tro?
Annan tänkbar orsak är något med hormoner då. Eller gaser men oklart varför det skulle bildats mer just nu.
Kommer inte varje dag, ibland bara på morgonen, ibland typ hela dagen.

Har kommit lite i omgångar minns intw hur lönge emellan, och förut trodde jag det var för jag ätit för nära sänggåendet men stämmer inte nu.

Är väl om det påverkas av att jag haft nattjobbsperioden nu, men det gick jag av i fredags morse så det verkar skumt.
Jag var illamående varje dag i över en månad och det kan tydligen vara ett symptom på stress helt enkelt :crazy:
Nej jag är heller absolut inte gravid
 
Men du har betydligt bättre hagar än vi. Mer lä och mer möjlighet till födosök. Men jag la in lönnsly igår så de har iaf något att roa sig med.
Jo. Men de ställer sig sällan i lä, men ja, de har ju valet.
Hade de varot instångda i grushagen håller jag dock inte med om födosök. Men än så länge kan de ha båda. Om det blir kallt igen sen som de lovar kan de mest troligt fortsätta ha båda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp