Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härligt kväll med grillade hamburgare med familjen, sen åt vi rabarberkaka med vaniljsås som jag slängde ihop. Grannen kom över och ville ha hästskit till potatisarna han skulle sätta under helgen så han fick kaffe och kaka. Jag och dottern har ridit och nu har hela familjen suttit ute på altanen och ätit chips, skrattat och haft det mysigt. Nu stack maken iväg och skulle åka traktor med en kompis och jag ska lägga barn. Ska fortsätta dricka min öl och vattna mina blommor och odlingar sen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
6 903
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 949
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 722
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat