Fullt upp på jobbet idag! Tror dock att jag har löst allt, hoppas jag
Efter jobbet har jag och dottern varit i stallet, duschat och fixat kvällsmat
Efter jobbet har jag och dottern varit i stallet, duschat och fixat kvällsmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är jättesugen på Pepsi Max. Finns en i kylen men jag har drabbats av orkar-inte-ställa-mig-upp-och-hämta syndrom
Jag ska skaffa mig en partner som kan bygga robotar åt mig. Pepsi Max hämtar roboten behöver byggas så snart det bara går!
Var är ogilla knappenVill du ha en robot som förgiftar dig?!
/mvh Team Cola Zero
Dubbelogilla!Helt klart Team Cola Zero här! MEN jag stannde till på affären och köpte Mountain Dew - det kan vara världens ABSOLUT godaste läsk. Den kan faktiskt till och med slå cola zero!
Jag känner mig som en minoritet...Cola zero alla dagar i veckan här!
Jag är inte ens i ett lag, jag gillar både Pepsi Max och Cola Light, inte Cola ZeroJag känner mig som en minoritet...
Jag känner mig som en minoritet...
Snacka om minoritet, jag föredrar Coca Cola OriginalJag känner mig som en minoritet...
Pepsi MaxJag känner mig som en minoritet...
Och jagSnacka om minoritet, jag föredrar Coca Cola Original
Riktigt socker ska det vara, om det ska vara
Edit: såg just att @MJLee och jag bildar klubb ❣
Jag är typ i ditt lag, men om socker ska det vara fruktsockerSnacka om minoritet, jag föredrar Coca Cola Original
Jag med. Inga skit-max, light eller zero. Det ska vara på riktigt. Massor av socker.Snacka om minoritet, jag föredrar Coca Cola Original
Snacka om minoritet, jag föredrar Coca Cola Original
En till som vill vara med i socker-laget ! Eller sockerlagen, kanske det blir då......Jag med. Inga skit-max, light eller zero. Det ska vara på riktigt. Massor av socker.