Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara om det är lite bubblor (med betoning på lite)! Och saft i. Vilket gör det till typ läsk... :cautious:

:angel:
Bubbelsaft! Det är så vi kallar det hemma, yngsta barnet är en sucker för bubbelsaft. Fast vi är team massor med bubblor...
Bubbelsaft är gott! Typ fun lime med loka lime, det blir nästan läsk :D

Bara bubbelvatten är odrickbart :wtf:
 
Liten kort promenad med häst på hennes vilodag, skön vårkväll som hade vart mer njutbar utan skallevärk meen men, och så himla fint hennes nyaste pannband gör sig med hennes färg (ljusbrunblack)tycker jag 😍. Sen fredagsmys; soffhäng och delade på pizza och så lite chips, med älsklingen 🥰.
 
Vanlig läsk och lightläsk sliter lika mkt på tändernas emalj, det är det låga pH-värdet som skapar erosioner! Vad gäller karies sånär vanligt socker värre för tänderna
Min tandläkare har sagt att det är citronsyra jag ska akta mig för, och jag vet att de finns i lightläsken.
I vanlig läsk verkar det vara fosforsyra istället, men det kanske är ingen skillnad?
 
Helt klart Team Cola Zero här! MEN jag stannde till på affären och köpte Mountain Dew - det kan vara världens ABSOLUT godaste läsk. Den kan faktiskt till och med slå cola zero!

YES! men jag gillar Diet Mountain Dew bast da den inte ar sa sot. :p

For forsta gangen pa 2 manader har vi varit ute och atit. :cautious: Vi bestamde oss for Golden Valley Brew Pub. Mater var outstanding ... och jag gillade verkligen min Dry Martini och ett glas vin, men truffle smoret till biffen var outstanding. :d
Jag ar nu i "deep ketosis" och hoppas att jag kan tappa 3 kilo till under veckan ... eller ett par veckor ... tills jag kan ata som normala manniskor igen. :p
3 kilo till och jag ar i fas igen :p
 
Ligger och tänker att jag borde gå upp och börja jobba eftersom maken har satt igång. Men jag måste få ligga lite till så jag vaknar. 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 743
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 308
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Svar
2 001
· Visningar
98 305
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp