Bubbelsaft! Det är så vi kallar det hemma, yngsta barnet är en sucker för bubbelsaft. Fast vi är team massor med bubblor...Bara om det är lite bubblor (med betoning på lite)! Och saft i. Vilket gör det till typ läsk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bubbelsaft! Det är så vi kallar det hemma, yngsta barnet är en sucker för bubbelsaft. Fast vi är team massor med bubblor...Bara om det är lite bubblor (med betoning på lite)! Och saft i. Vilket gör det till typ läsk...
Tyvärr är det en situation som snarare förbättrats av corona (förutom utbildningen, där stjälpte det rejält), men inte tillräckligtOk. Det ordnar sig nog i slutändan.
Just nu är det knepigare med jobb, lån osv men det betyder inte att det alltid kommer att vara så
Om det är avslagetTeam Bubbelvatten ✌✌
Bara om det är lite bubblor (med betoning på lite)! Och saft i. Vilket gör det till typ läsk...
Bubbelsaft är gott! Typ fun lime med loka lime, det blir nästan läskBubbelsaft! Det är så vi kallar det hemma, yngsta barnet är en sucker för bubbelsaft. Fast vi är team massor med bubblor...
Ja, bubbelsaftBubbelsaft! Det är så vi kallar det hemma, yngsta barnet är en sucker för bubbelsaft. Fast vi är team massor med bubblor...
Bubbelsaft med fun's pink lemonade är bästBubbelsaft är gott! Typ fun lime med loka lime, det blir nästan läsk
Bara bubbelvatten är odrickbart
Vanlig läsk och lightläsk sliter lika mkt på tändernas emalj, det är det låga pH-värdet som skapar erosioner! Vad gäller karies sånär vanligt socker värre för tändernaEn till här!
Påverkar visserligen vikten men det är godare och känns lite mindre slitande på tänderna än light-produkter
Min tandläkare har sagt att det är citronsyra jag ska akta mig för, och jag vet att de finns i lightläsken.Vanlig läsk och lightläsk sliter lika mkt på tändernas emalj, det är det låga pH-värdet som skapar erosioner! Vad gäller karies sånär vanligt socker värre för tänderna
Ny tråd!
Team Bubbelvatten ✌✌
Helt klart Team Cola Zero här! MEN jag stannde till på affären och köpte Mountain Dew - det kan vara världens ABSOLUT godaste läsk. Den kan faktiskt till och med slå cola zero!
Befordra eller kanske bara skriva ut hela namnet, jag tror snarare på det sista.golit fick för sig att golit skulle ta en titt. dessvärre hade golit glömt sitt lösenord och fick befordra sig