Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har startat div maskiner som rengör saker, hämtat in dagens två ägg och diskat och fyllt på ena vattenbehållaren hos hönsen. Nu när de blev 8 (ooops!) så behövdes det dubbla uppsättningar för mat och vatten. De ska få nya och fler sittpinnar också, både inne och ute.

Mamma räv var här häromdagen och visade minst en unge var hönsen finns så hönsen får vara inne på heltid igen (de har rastgård). Ska bli bättre på att gräva upp tuvor och lägga in.
 
Precis kommit in efter att ha rastat hundarna i en timme. Renbäddade alla sängar före det, och snart är tvättmaskinen klar för att skifta nytt. Här är det varmt redan, så det blir snart lunch och sen fortsätta med växthuset.
 
Relativt nyvaken. Märks att det är något i systemet som gör en tröttare. Skickat igång en diskmaskin, svarat på ett jobbmail som ramlade in sent igår kväll (från andra sidan Atlanten) och hunnit fundera på vad jag ska läsa härnäst. Jag brukar gilla deckare primärt men satt och tittade på Philadelphia på TVn igår och blev lite sugen på att läsa något mer verklighetsbaseradt om AIDS i USA.

Nu ska jag gå och ta mig en Cola Zero!
 
När man gått upp tidigt (kl 8 är tidigt på en helg med mina mått mätt, ok?) för att tvätta fönstren är det inte mer än rätt med chokladcroissant till frukost :d

20200530_102410.webp
 
Du kan få min dröm.
Jag sitter och tittar på övervakningskameror. Ser utanför och innanför ett gigantiskt hus. Det är natt och jag kan se att det finns två personer som sover. Sedan sker en jordbävning vid det här huset. Så jag ser hur saker börjar gunga och skaka där inne.
Sedan hör jag Trumps röst i högtalarna "Oh no, Rose! theyre trying to kill me!"

Men sen går Trump upp ur sin säng, naken :yuck:. Han verkar till slut fatta att det är jordbävning och väcker den där Rose-personen. Som är en transkvinna. Trump vill ut ur huset men kan inte gå utan den här Rose? Oklart varför. Så han står naken och fulgråter i hallen hållandes sin tupé som ett gosedjur.
Den här Rose verkar dock inte ha någon brådska i väg då hon vinglar in i en gigantisk walk in closet och börjar pröva massa märkeskläder och pälskappor. Till slut bestämmer hon sig för något och klär på sig. Men börjar då sminka sig och styla håret. Hela tiden byter drömmen fokus till naken förtvivlad fulgråtande Trump som då och på panikar och ropar då den här Rose.

Vet inte om de kom ut eller vad som hände.
Men blääää naken Trump :wtf:
Du måste söka för dina drömmar snart... det blir bara värre :nailbiting:
Drömma om Trump :wtf::yuck:

;):D
 
tvättar, chillar, och har fastnat på gulliga djur videos på youtube.

Gulliga djur videos är lite som att åka berg och dalbana. Vissa filmar sina djur när de är gulliga, Så man blir alldeles varm om hjärtat och sitter med världens flin. Sen helt plötsligt kommer det ett klipp med en hundvalp som springer efter kycklingar och biter efter dem. Eller en hund som bitit tag i en ankunge och "oh look! Adorable! They are wrestling!" :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 754
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 311
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 534
Svar
2 001
· Visningar
98 308
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp