Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blä drömde jättejobbiga drömmar om otrohet och shit. Hatar när det händer.
Du kan få min dröm.
Jag sitter och tittar på övervakningskameror. Ser utanför och innanför ett gigantiskt hus. Det är natt och jag kan se att det finns två personer som sover. Sedan sker en jordbävning vid det här huset. Så jag ser hur saker börjar gunga och skaka där inne.
Sedan hör jag Trumps röst i högtalarna "Oh no, Rose! theyre trying to kill me!"

Men sen går Trump upp ur sin säng, naken :yuck:. Han verkar till slut fatta att det är jordbävning och väcker den där Rose-personen. Som är en transkvinna. Trump vill ut ur huset men kan inte gå utan den här Rose? Oklart varför. Så han står naken och fulgråter i hallen hållandes sin tupé som ett gosedjur.
Den här Rose verkar dock inte ha någon brådska i väg då hon vinglar in i en gigantisk walk in closet och börjar pröva massa märkeskläder och pälskappor. Till slut bestämmer hon sig för något och klär på sig. Men börjar då sminka sig och styla håret. Hela tiden byter drömmen fokus till naken förtvivlad fulgråtande Trump som då och på panikar och ropar då den här Rose.

Vet inte om de kom ut eller vad som hände.
Men blääää naken Trump :wtf:
 
Du kan få min dröm.
Jag sitter och tittar på övervakningskameror. Ser utanför och innanför ett gigantiskt hus. Det är natt och jag kan se att det finns två personer som sover. Sedan sker en jordbävning vid det här huset. Så jag ser hur saker börjar gunga och skaka där inne.
Sedan hör jag Trumps röst i högtalarna "Oh no, Rose! theyre trying to kill me!"

Men sen går Trump upp ur sin säng, naken :yuck:. Han verkar till slut fatta att det är jordbävning och väcker den där Rose-personen. Som är en transkvinna. Trump vill ut ur huset men kan inte gå utan den här Rose? Oklart varför. Så han står naken och fulgråter i hallen hållandes sin tupé som ett gosedjur.
Den här Rose verkar dock inte ha någon brådska i väg då hon vinglar in i en gigantisk walk in closet och börjar pröva massa märkeskläder och pälskappor. Till slut bestämmer hon sig för något och klär på sig. Men börjar då sminka sig och styla håret. Hela tiden byter drömmen fokus till naken förtvivlad fulgråtande Trump som då och på panikar och ropar då den här Rose.

Vet inte om de kom ut eller vad som hände.
Men blääää naken Trump :wtf:
Hahaha euw men tack nu når jag inte lika hemskt. 😂

Minns ni när jag hade en väldigt privat dröm om en kund? Ja, nu hade jag en om möjligt ännu mer intim dröm med samma kund. Väldigt detaljerat och trots att jag vaknade flera gånger så fortsatte drömmen. Han har fru och jag har ju sambo så på slutet så handlade det ju om hur vi skulle hålla det hemligt och bla bla. Så nu sitter jag här och här en känsla av att jag varit otrogen. 💁‍♀️ Jaja det går väl över. Fattar inte varför jag har sånna här drömmar om män jag möter i min vardag?
 
Hahaha euw men tack nu når jag inte lika hemskt. 😂

Minns ni när jag hade en väldigt privat dröm om en kund? Ja, nu hade jag en om möjligt ännu mer intim dröm med samma kund. Väldigt detaljerat och trots att jag vaknade flera gånger så fortsatte drömmen. Han har fru och jag har ju sambo så på slutet så handlade det ju om hur vi skulle hålla det hemligt och bla bla. Så nu sitter jag här och här en känsla av att jag varit otrogen. 💁‍♀️ Jaja det går väl över. Fattar inte varför jag har sånna här drömmar om män jag möter i min vardag?
Jätteunderligt. Tänk på naken fulgråtande Trump som kramar sin tupé så blir det bättre :rofl:
 
Min tandläkare har sagt att det är citronsyra jag ska akta mig för, och jag vet att de finns i lightläsken.
I vanlig läsk verkar det vara fosforsyra istället, men det kanske är ingen skillnad?
Nej det är ingen skillnad, båda är syror, syror är frätande ,
 
Jag är helt slut, ”wifey 2” har varit här i två veckor och en dag nu. Jag hoppas verkligen att hon åker hem imorgon.

Nästa helg har jag hemtenta på söndagen och tänkte skriva ifred på hotell, frågan är om jag ska ta två nätter eller ”bara en”?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 743
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 308
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Svar
2 001
· Visningar
98 305
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp