Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
tvättar, chillar, och har fastnat på gulliga djur videos på youtube.

Gulliga djur videos är lite som att åka berg och dalbana. Vissa filmar sina djur när de är gulliga, Så man blir alldeles varm om hjärtat och sitter med världens flin. Sen helt plötsligt kommer det ett klipp med en hundvalp som springer efter kycklingar och biter efter dem. Eller en hund som bitit tag i en ankunge och "oh look! Adorable! They are wrestling!" :banghead:
Eller människor som tycker att det vore svinkul att fästa flugpapper (såna där klistriga) på kattens tassar så att den får typ panik :rage::rage::rage:
Eller den där jävla gurkan bakom den när den äter.
Argh, människor är bara så ARGH ibland :banghead:
 
Det är två olika tillfällen :D Jag klättrade upp för en snöig isig kulle mot ett berg för att titta på istapparna. Ville ta en med mig, halkade nerför kullen och mitt i fallet for handen upp och istappen in i ögat.

Pinnen är från när vi galopperade snabbt i skogen och en pinne flög upp och in i ögat på mig, sådär perfekt med spetsen rätt in i hornhinnan. :p

Du kanske ska överväga att bära cyklop 24/7 🙄
 
Nyss hemkommen från jobbet.
Laddat grillen och lagt en Prosecco i frysen (den var typ 30 grader varm efter att ha legat i jobbilen ett par timmar. Så kan jag inte ha det)
Får börja min lördagskväll tidigt, sluta den tidigt för i morgon är det jobb....tidigt.
 
Sätta tassen på din hand? Sitt? :)
Kan hon redan :D
Dessa kan hon: Sitt, ligg, stå, high 5, snurra, stå på bakbenen, stå på bakbenen + snurra, hoppa upp på, över, eller ner från saker jag pekar på, "Tunnel!" (hon ska springa genom sin prasseltunnel då), påbörjat typ "levade" som spanska hästarna gör 😂, "Kryss!" (jag stänger in henne, gömmer ett plastkryss, hon ska hitta krysset och sätta sig på det), och nästan Stanna (hon har extremt svårt för den).

🙄 Vad ska jag säga? En tant sa en gång till mig att katter är värdelösa för jag skulle aldrig kunna lära dem något. Jag gillar inte när folk säger att jag inte kan göra något 😎
 
Kan hon redan :D
Dessa kan hon: Sitt, ligg, stå, high 5, snurra, stå på bakbenen, stå på bakbenen + snurra, hoppa upp på, över, eller ner från saker jag pekar på, "Tunnel!" (hon ska springa genom sin prasseltunnel då), påbörjat typ "levade" som spanska hästarna gör 😂, "Kryss!" (jag stänger in henne, gömmer ett plastkryss, hon ska hitta krysset och sätta sig på det), och nästan Stanna (hon har extremt svårt för den).

🙄 Vad ska jag säga? En tant sa en gång till mig att katter är värdelösa för jag skulle aldrig kunna lära dem något. Jag gillar inte när folk säger att jag inte kan göra något 😎
Spansk skritt? Vet inte riktigt hur det skulle gå till, men varför inte testa? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 754
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 311
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 534
Svar
2 001
· Visningar
98 308
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp