Haha jag bara kunde du inte tagit kortet lite närmare.Visa bifogad fil 51719
Tycker min bil är blank nog för tillfället
Och sen oj! DEN bilen !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag bara kunde du inte tagit kortet lite närmare.Visa bifogad fil 51719
Gör som @Iaraphel och lär henne att hoppa hinder! Börja med toalettpappersrullarKan hon redan
Dessa kan hon: Sitt, ligg, stå, high 5, snurra, stå på bakbenen, stå på bakbenen + snurra, hoppa upp på, över, eller ner från saker jag pekar på, "Tunnel!" (hon ska springa genom sin prasseltunnel då), påbörjat typ "levade" som spanska hästarna gör , "Kryss!" (jag stänger in henne, gömmer ett plastkryss, hon ska hitta krysset och sätta sig på det), och nästan Stanna (hon har extremt svårt för den).
Vad ska jag säga? En tant sa en gång till mig att katter är värdelösa för jag skulle aldrig kunna lära dem något. Jag gillar inte när folk säger att jag inte kan göra något
Oh! Kom på en grej till, lär henne att ligga med frambenen i kors och sedan att gå så också. Katter går ju nästan redan så, så de borde ju kunna göra det?Varför inte? Blir ju typ som en kombo av levade + high 5.
AHA! Jag utmanar dig nu! Lär henne att skutta! Jag såg någon video häromdagen där en hund hade lärt sig att skutta fram med frambenen. Alltså ett ben i luften och hoppa med benet på marken och så vidare.Alltså jag tror inte att något är omöjligt bara man har tid, är rolig, tålamod, och godis
Kan ta en stund att lära in det där dock. Får återkomma
Här kan jag nog ha ett advantage!Att acceptera att hon får mat på olika tider?
KATTFORUMET!!!! ni vet att det finns ett va?AHA! Jag utmanar dig nu! Lär henne att skutta! Jag såg någon video häromdagen där en hund hade lärt sig att skutta fram med frambenen. Alltså ett ben i luften och hoppa med benet på marken och så vidare.
En lite lättare utmaning: Spela död! (Inspiration från @Iaraphel s Lycko )
En utmaning för matte också; filma allting hon kan!!
Wow! Supersnällt ju, och vad roligt!Men mitt hjärta smälter lite!
Ägaren till min föredetta medryttarhäst har två unghästar nu. Den ena har jag ridit några gånger till ägarens stora lycka (jag vet inte varför men ägaren gillar hur jag rider och hur hästarna känns efter att jag ridit dem)
Den andra är lite yngre och russ, den har fått noll rid utbildning och körs mest eller så åker ägarens barnbarn på.
Nu har russet musklat sig och växt klart tror vi, så ägaren frågade om jag hade lust att påbörja lite rid utbildning av russet. Jag är precis så liten som det behövs så jag sa ja.
Ägaren ville betala men jag bad om att få rida privatlektion för tränare i stället
Nu har hon gått och köpt en husvagn som jag kan bo i en vecka i sommar, bara för detta och den ser så så mysig ut! Ser plötsligt fram emot sommaren mycket mer!
Vaddå udda? Ser inte alla ut så?Måste nästan berätta om också när jag var ute i trädgården och höll på med trimmern litegrann och en förbipasserande bara asgarva när hon såg mig och gick sedan direkt vidare.
Jag vet inte om det var min lite udda kombination med klänning, solbrillor, träskor och hörselskydd som var grejen men misstänker det.
Jag bjuder på den
Jag såg först inte bilenVisa bifogad fil 51719
Men ja! Hade inte förväntat mig något sådant överhuvudtaget.Wow! Supersnällt ju, och vad roligt!