Vad är risotto?
// Någon som läser det som ris-otto
En italiensk risrätt. Google is your friend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är risotto?
Vad är risotto?
@Aliisa Det är sån där "vuxenmat"
/har inte heller ätit risotto (vad jag kan minnas)
Jag kan inte äta risotto, tycker det är hur det än lagats till
*absolut meningslöst inlägg*
Helt otroligt!Visa bifogad fil 51719
Tycker min bil är blank nog för tillfället
Googlat lite. Jag har visst ätit gröt någon gång! Verkar bara vara någon lite märklig gröt, men typ som risgrynsgrötHamnar i lätt chocktillstånd att du aldrig ätit en risotto?
Sschhh, jag är mera en tonåring som fastnat i en vuxen kroppDu är väl vuxen? Jag åt ofta risotto som barn! En rätt som går att variera i all oändlighet
Räknas risgrynsgröt som risotto?Googlat lite. Jag har visst ätit gröt någon gång! Verkar bara vara någon lite märklig gröt, men typ som risgrynsgröt
Det verkar ju inte vara någon större skillnad? Lite mejeriprodukter, ris och kryddor, typ?Räknas risgrynsgröt som risotto?
Vi får fråga experten; @tornblommaDet verkar ju inte vara någon större skillnad? Lite mejeriprodukter, ris och kryddor, typ?
Känns som att säga att man ogillar pasta Hur har du tillagat din risotto?
Morgonkaffe på verandan. Om 1.5h kommer några och tittar på vår ena bil! Hoppas dom vill köpa den!
Räknas risgrynsgröt som risotto?
Det verkar ju inte vara någon större skillnad? Lite mejeriprodukter, ris och kryddor, typ?
Räknas risgrynsgröt som risotto?