Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härlig lördag som började med en timmes riktig härlig ridtur på underbara häst ❤ som fick många fina ord av vårt härliga sällskap 😊. Vi red bla genom poppelskogen som är helt underbar just nu 😍. Ikväll blev det grillat, cider och lite godis och film; myskväll med älskling ❤.

Visa bifogad fil 51719
Tycker min bil är blank nog för tillfället
Helt otroligt!
Och ännu mer otroligt att jag såg den här bilden på fb bara några timmar tidigare (hittade den igen först idag) O_o :love:

CEC73E36-292D-4485-9ACC-CC786912A9CF.webp

Tittar på en kort musikvideo från filmen Man of Steel och undrar varför tonåriga Clark påminner mig om Tom Welling som ju var Clark Kent i tv-serien Smallville :confused:
Jag vet vem skådespelaren är och han påminner mig inte alls om Tom 🤔

Kanske håret/frisyren räcker? :laugh:

Känns som att säga att man ogillar pasta :D Hur har du tillagat din risotto?

Det kanske har med konsistensen att göra?
Jag har ätit det på restauranger, hos vänner och på tillställningar (typ bröllop).
Min sambo gillar det och beställer det ibland om vi äter ute och då brukar jag provsmaka för att se om "kanske den här gången är det bättre". Men icke.
Samma med lamm. Men där är det smaken. Tycker det smakar kofta hur det än är tillagat.

Jag håller mig till kyckling, fisk, skaldjur, gris och nöt :)

I morse var jag vittne till hur några skator jagade bort en katt. Det började med att en skatta började kraxa högt och då kom en annan skata flygandes och började kraxa den också. Då kom ytterligare en till skata och så höll de på tills de var ett gäng på 4-5 skator. Från det att den första skatan började kraxa tills skatgänget var samlat tog det max 20 sekunder. Jättehäftigt att se :D
17C9CFB8-F875-427B-B8D0-F0C1F349E587.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
7 006
Senast: Sleepan
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 979
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 746
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka