Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härlig lördag som började med en timmes riktig härlig ridtur på underbara häst ❤ som fick många fina ord av vårt härliga sällskap 😊. Vi red bla genom poppelskogen som är helt underbar just nu 😍. Ikväll blev det grillat, cider och lite godis och film; myskväll med älskling ❤.
 
Visa bifogad fil 51719
Tycker min bil är blank nog för tillfället
Helt otroligt!
Och ännu mer otroligt att jag såg den här bilden på fb bara några timmar tidigare (hittade den igen först idag) O_o :love:

CEC73E36-292D-4485-9ACC-CC786912A9CF.webp
 
Tittar på en kort musikvideo från filmen Man of Steel och undrar varför tonåriga Clark påminner mig om Tom Welling som ju var Clark Kent i tv-serien Smallville :confused:
Jag vet vem skådespelaren är och han påminner mig inte alls om Tom 🤔

Kanske håret/frisyren räcker? :laugh:
 
Känns som att säga att man ogillar pasta :D Hur har du tillagat din risotto?

Det kanske har med konsistensen att göra?
Jag har ätit det på restauranger, hos vänner och på tillställningar (typ bröllop).
Min sambo gillar det och beställer det ibland om vi äter ute och då brukar jag provsmaka för att se om "kanske den här gången är det bättre". Men icke.
Samma med lamm. Men där är det smaken. Tycker det smakar kofta hur det än är tillagat.

Jag håller mig till kyckling, fisk, skaldjur, gris och nöt :)
 
I morse var jag vittne till hur några skator jagade bort en katt. Det började med att en skatta började kraxa högt och då kom en annan skata flygandes och började kraxa den också. Då kom ytterligare en till skata och så höll de på tills de var ett gäng på 4-5 skator. Från det att den första skatan började kraxa tills skatgänget var samlat tog det max 20 sekunder. Jättehäftigt att se :D
17C9CFB8-F875-427B-B8D0-F0C1F349E587.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 772
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 383
Svar
2 001
· Visningar
98 311
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp