Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, oj, vad har du hittat på ??Lyckats skada benet. Borde inte vara brutet hoppas jag?
Lyckades komma upp i sängen nu iaf och har lagt omslag.
Har haft trevligare lördagar...
Kan ju lugnt säga att något sådant aldrig skulle hända här.Helt otroligt!
Och ännu mer otroligt att jag såg den här bilden på fb bara några timmar tidigare (hittade den igen först idag)
Visa bifogad fil 51751
Det var det jag tänkte! Blev osäker. Jag gillar risgrynsgröt jag ocksåDet är verkligen inte samma sak!! Det vet jag därför att risgrynsgröt är jättegott men jag har hittills inte smakat en enda risotto som varit ätbar
Jag har ätit ”risotto” i grundskolan. Ris med grönsaker i men ingen sås, trodde länge att det var risotto, tills jag för typ kanske 8-10 år sen var på en restaurang och beställde risotto. Fick in ris i sås@Aliisa Det är sån där "vuxenmat"
/har inte heller ätit risotto (vad jag kan minnas)
Jag gillar risotto men klarar inte av risgrynsgröt, jag kan svälja ner av ren artighet men när de sen försöker med ris ala Malta försvinner artigheten det går inte ner!Det var det jag tänkte! Blev osäker. Jag gillar risgrynsgröt jag också
Jag gillar risotto men klarar inte av risgrynsgröt, jag kan svälja ner av ren artighet men när de sen försöker med ris ala Malta försvinner artigheten det går inte ner!
Tänkte spara tid och tog cykeln för att sätta på en med känsliga ögon hans flyghuva. Men jag vet inte exakt vad som hände. Det måste vara något fel på den. Bromsarna fungerade inte.Men, oj, vad har du hittat på ??
Jag har grattat min men ingenting mer. Noll idé vad det skulle tänkas vara.Insåg precis att det är mors dag.
Får köpa något kul sen när jag orkar klä på mig. Just nu är det lite för gosigt ute på balkongen med glad och purrande katt.
Min mamma älskar trisslotter så jag tänkte det och någon god middag. EnkeltJag har grattat min men ingenting mer. Noll idé vad det skulle tänkas vara.