Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
F78DBB32-661E-44E2-ADF1-47204B9F7652.webp
 
Strax dags för kläder och sen åka. Först till jula och mcd (för den där frukosten vi aldrig fick för några veckor sen), sen vidare till stallet och utetur med A's kusin och moster :) Ponnysarna är på bete så A får låna Ambres idag :) han är världens goaste halvblodsponny som avgudar A så det går nog utmärkt! ❤
received_2522223194774558.webp
 
Hänger i sängen med barnet och har egentligen ingen lust att gå upp men om jag inte snart först kissar och sen dricker en balja te så kommer det bli en jobbig dag. På em ska barnet och jag på yogans sommaravslutning hemma hos tjejen som håller i yogan :) (Som tur är håller hon en mängd andra yogastunder under hela sommaren.)
 
@Aliisa Det är sån där "vuxenmat" :angel:
/har inte heller ätit risotto (vad jag kan minnas) :D
Jag har ätit ”risotto” i grundskolan. Ris med grönsaker i men ingen sås, trodde länge att det var risotto, tills jag för typ kanske 8-10 år sen var på en restaurang och beställde risotto. Fick in ris i sås :confused:
Kände mig något lurad som trott att risotto är ris med grönsaker.
 
Dottern äter quesadillas med färskost och soltorkade tomater till frukost. Strax dags att åka till stallet!
Efter stallet hoppas jag att jag kan lägga mig och sola lite :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 780
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 322
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 808
Svar
2 001
· Visningar
98 311
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp