Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En sån dag!
Först skogspromenad med avkomman och Torsten där vi passerade grannens sharpei och de nosade genom staketet. Min hund ville leka. De stackars tikarna fattade inte riktigt vad han var för underligt djur men hälsade vänligt. :D

Sedan blev jag bjuden på morsdags-lunch med avkomma och hens "syster". Fint, i ett trädgårdskafe med ikapp-pratande. "Syster" bor i Norge så vi ses inte så ofta.
 
Ute och gräver, det är varmt :down: hade räckt med 15° i solen, nu är det ca 25° i solen och vindstill, och mina plantor vill bo i solen så där ska jag gräva :wtf:

20200531_161524.webp
Och om någon undrar så är det såhär ett varmt troll ser ut :)
 
Satte mig i skuggan med trollen nyss, och hör då att det bor fågelungar i huset. Kvittrar mycket! Så jag har tydligen inte bara fladdermöss ovanför mitt rum, jag har fåglar också som grannar till fladdermössen :love:
Eller om dem byggt bo i stuprännan... har hänt innan, har för mig att det var skator dock O_o
 
Måste......lämna.......soffhörnan.......men.......VILL.......inte......... :D

Måste göra ett sista ryck ute. Fixa stallet och måla taket en gång till. Sedan får det fasiken vara bra med takmålning. Fyra gånger är ju löjligt....... :meh:

Jag har köpte en BADBOMB som blir min belöning sedan när allt är färdigt för dagen......... :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 772
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 330
Svar
2 001
· Visningar
98 311
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp