Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att interflora finns! Jag (med bidrag från mina syskon) hade beställt förra veckan till mamma på morsdag och de kom till henne igår :D
mms_img9573235681.jpg

Hon tyckte att det kändes nästan överdådigt med allt men det kändes gött att hon fick något positivt att tänka på! :love:
Flaskan är mousserande äppelmust från Normandie, äppelmust vet jag att hon och pappa gillar så det kändes perfekt! :up:
 
Foten är betydligt bättre idag. Rejält svullen och gör ont. Men knappast bryten.
Fick svar nu att en person kan tänkas rida en av mina idag. Hon är duktig så det borde gå bra. Bara så han får röra på sig iaf.
Två andra måste också gå idag men de kanske jag kan longera istället som nödlösning.
Tänkte att jag skulle tagit fram mina kryckor men de ligger uppe på vinden :meh:
 
Efter morgonens nyhetsläsande (jag är en nyhetsjunkie) får man känslan att något håller på att hända i USA som kokat länge under ytan men som är på väg att explodera nu, antagligen förstärkt av covid som tvingat folk att stanna hemma och slagit så oproportionerligt hårt mot fattigare minoriteter, precis som i andra länder.

Lägg sedan till bara sista veckorna med George Floyd, Aubrey, Breanna och killen i central park och naturligtvis Trump som eggar på så kan vi säga sayonara till förhoppningen att USA:s ekonomi skulle stabiliseras och dra upp Sveriges ekonomi lite.

All Hail Our New Chinese Overlords :meh:
 
La ut annons på ponnyn igårkväll. Nu är det sju personer intresserade, varav tre vill komma nästa vecka. Skrev jag fel på något vis? Ponnyn har vart ute på annons innan, då väldigt få intresserade :confused:
Ja, hon är mer utbildad nu. Men inte speciellt utbildad alls
 
Det var himla gott med grillrester till lunch efter en ridtur i sommarvärmen :). Hade egentligen tänkt rida på banan då det är över en vecka sen meeen brände på redan när jag kom till stallet vid 10 sååå det var mer lockande att följa med de nyinflyttade ut som skulle gå på promenad, blev en runda i skritt och en liten galopp med, härligt! Men sååå varmt i säkerhetsväst, under ridhjälm och ja hoppsadeln blir ju så varm så va svett om ben och arsle med och hästen fick jag svampa av, då kan vi säga att det officiellt är SOMMAR nu :heart .
 
Har precis rastat hundarna. Det är människor ute precis överallt nu pga fina vädret och söndag. Så, det tog rätt lång tid för oss att gå runt. Såå många som ville hälsa på hundarna och prata. Mina hundar tycker också det är kul, så när vi bara går slappa rastningsrundor utan tidspress låter jag oftast folk hälsa.

Nu ska jag äta lite lunch, sedan sätta mig vid dator och fixa med bilder. Känns lite dumt att sitta inne idag men jag behöver verkligen vila nu...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 772
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 383
Svar
2 001
· Visningar
98 311
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp