Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på bussen på väg hem från klättringen nu. En bekant som är instruktör jobbade i receptionen idag och när han hade tid över kom han in i hallen, letade upp mig, gav mig massor av bra saker att öva på och visade en hel del intressanta smådetaljer att tänka på. Det var hur kul som helst och sedan jobbade jag med allt det under resten av passet. Tufft, roligt och det kändes verkligen galet bra :D Är jättepepp på att klättra mer nu!
 
Somnade ca 21.30 utan att ens ha tagit någon kvällsmedicin (kallar alltså sömnmedicin för kvällsmedicin). Det finns fortfarande hopp! :)

Istället vaknade jag ca 00.20 och nu är det omöjligt att somna om. Så nu funderar jag på: 1. Ta en vakennatt. 2. Ta kvällsmedicinerna nu (eventuellt mindre än vanligt...).
Jag har ju egentligen inte någon tid jag behöver passa på morgonen, så teoretiskt sett kan jag sova hur länge jag vill. Men jag vill ändå vakna runt 09 något, för att inte vända på dygnet.

Edit: det blir medicin nu och så tänker jag vakna 10 istället... det borde bli bra. Eller helt okej i alla fall! :) Ska nog läsa lite bok nu och hoppas på att bli trött av det. Tyvärr är boken väldigt (väldigt!) intressant :cautious: :angel:
 
Har inte lyckats somna om än och nu är det ljust ute. Klockan är 5.54 och nu ringde precis mammas alarm, går nog upp med henne. Det är ingen ide att ligga kvar i sängen (har inte velat gå upp och riskera att väcka någon med min klumpighet) längre. Tänker att om jag passar på att gå upp medan jag fortfarande är pigg så kanske jag orkar göra något idag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 762
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 320
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 460
· Visningar
40 925
Senast: sthu
·
Svar
2 001
· Visningar
98 309
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp