Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snoosade för länge men orkar inte stressa. Vaknade runt 4, tyckte det luktade bränt men hittade ingen källa och kände det inte mer. Har hänt en gång förut också... så skumt! Gillar det inte :cautious:

Nu dricker jag kaffe. Vill inte åka till jobbet. Har mentalt bestämt mig för att jag ska göra något annat till hösten, men vet inte om det kommer bli så än... snart semester i alla fall, tre veckor kvar :heart
 
Fodrat och nu äter jag frukost själv. Snart vaknar barnen och börjar ta hand om sina marsvin :love: Bara 6 skoldagar kvar för äldsta dottern, sen fritids 1,5 vecka och sen har barnen sommarlov i 6 veckor!

Strålande sol ute och idag ska det blir varmare än igår🥵 Varken jag eller hunden kommer orka gå någon lunchpromenad. Hästarna har vilodag som tur är.
 
Här med! Kommer bli hett idag. Det får gärna vara varmt men mer än 22-23 grader är för varmt för mig...
15909936526366487595000323409006.webp

😅
 
Njuter av ledig måndag. Dricker kaffe på balkongen. Funderar på vilken träningsvärk jag kommer att få. Mitt skivstångspass igår på Friskis ändrades då ledaren var sjuk. Riktigt skoj men tuffare än jag är van vid. Ja ja ilandsbekymmer det var nyttigt och skoj.
 
Vaknade strax innan nio av att ena katten hoppade mig i magen för att rusa till hallen = posten kom. Mycket riktigt var det posten som kom och katten var i full fart med att strimla denna för att kunna slicka på klistret...

Idag lär det bli varmt, 23 grader i skuggan redan nu, sambon brände sönder sig i solen igår men överväger att släpa med honom ut. Tänker att lite god picknick, någon kall öl och fiske kanske kan locka, för inne i lägenhet med fönster som får sol från lunch tills den går ner kommer bli olidligt. Behövde vädra flera gånger i natt för att ens kunna sova :down:
 
Vaknade strax innan nio av att ena katten hoppade mig i magen för att rusa till hallen = posten kom. Mycket riktigt var det posten som kom och katten var i full fart med att strimla denna för att kunna slicka på klistret...

Idag lär det bli varmt, 23 grader i skuggan redan nu, sambon brände sönder sig i solen igår men överväger att släpa med honom ut. Tänker att lite god picknick, någon kall öl och fiske kanske kan locka, för inne i lägenhet med fönster som får sol från lunch tills den går ner kommer bli olidligt. Behövde vädra flera gånger i natt för att ens kunna sova :down:

Gillar katten klister?! :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 756
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 313
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Svar
2 001
· Visningar
98 309
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp