Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på balkongen och jobbar. Vi har kvällssol så det är svalt och fläktar lite lagom. Nästan för svalt med shorts och t-shirt. Med lite flyt så kan jag sitta här till typ 16.30 innan det blir för hett.
Palettblad på framsidan Visa bifogad fil 51815
Snyggt matchat med schabrak, halsband, väggen och växten! Ser väldigt genomtänkt ut
Mina sympatier, jag har också en klister-/tejpälskande katt (Försökte slänga papper från klädvårdsrullar i min öppna papperskorg en gång, det var en dum idé.)Vaknade strax innan nio av att ena katten hoppade mig i magen för att rusa till hallen = posten kom. Mycket riktigt var det posten som kom och katten var i full fart med att strimla denna för att kunna slicka på klistret...
Idag lär det bli varmt, 23 grader i skuggan redan nu, sambon brände sönder sig i solen igår men överväger att släpa med honom ut. Tänker att lite god picknick, någon kall öl och fiske kanske kan locka, för inne i lägenhet med fönster som får sol från lunch tills den går ner kommer bli olidligt. Behövde vädra flera gånger i natt för att ens kunna sova
Vi har morgonsol i sovrummet men sen är huskroppen placerad så att sydläget hamnar mot kortsidan så det blir aldrig så där massivt soltryck på hela huset. Hade lätt blivit olidligt annars.Här har vi sol heeeeela dagen. Blir vaaaaaarmt i vår lgh av huset kan jag säga! Först ligger den på vid sovrummet o på trappen i flera timmar och värmer för att sen röra sig mot köket och värma upp den i flera timmar! Går inte att bo här utan markis vid köket! .
Vi har morgonsol i sovrummet men sen är huskroppen placerad så att sydläget hamnar mot kortsidan så det blir aldrig så där massivt soltryck på hela huset. Hade lätt blivit olidligt annars.
Inget ont som inte något gott med sigJao jag lever ju med det haha. Fördelen är å andra sidan på vår och höst att det är billigt att värma upp .