Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Soppa, kräm?Någon som kan föreslå vad man kan äta med endast plastsked och som inte är smörgåsar eller butiksgrillad kyckling? Helst inte alltför dyrt
Soppa, kräm?
Rek att du packar upp istället.Du hade ju gått igenom alla lådor sa du,hittade du inte kökssakerna då?Någon som kan föreslå vad man kan äta med endast plastsked och som inte är smörgåsar eller butiksgrillad kyckling? Helst inte alltför dyrt
Galning!! Vi har 27 grader i skuggan, jag gick ut och tog upp gräshögar som jag krattat ihop och lade på nya potatislandet, det höll jag på att dö avKlippt ca halva stora gräsmattan (har inte fått hem min åkgräsklippare ännu...) och är faktiskt lite lätt död. Det är en aning varmt mitt i solen.
Någon färdig Soppa?Jag har varken skålar, kastruller eller något annat än plastskedar
Det finns ju färdigrätter som är soppa, äts ur förpackningenJag har varken skålar, kastruller eller något annat än plastskedar
Någon som kan föreslå vad man kan äta med endast plastsked och som inte är smörgåsar eller butiksgrillad kyckling? Helst inte alltför dyrt
Inget ont som inte något gott med sig
Jag har varken skålar, kastruller eller något annat än plastskedar
Det finns ju färdigrätter som är soppa, äts ur förpackningen
korv med bröd
Rek att du packar upp istället.Du hade ju gått igenom alla lådor sa du,hittade du inte kökssakerna då?
Någon färdig Soppa?
Hmm, dricka direkt från påsen?
Det finns ju färdigrätter som är soppa, äts ur förpackningen
Med plastsked
korv med bröd
Keso med sylt