Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar hemma. Dvs utbildar mig med webbkurser. Den här har ett jobbigt upplägg så jag är inte så inspirerad. Jag har lite ont i ryggen och ingen jättebra arbetsplats hemma. Och vi har en hantverkare hemma. Tur att det är jobb som vanligt imorgon :D
 
Någon som kan föreslå vad man kan äta med endast plastsked och som inte är smörgåsar eller butiksgrillad kyckling? Helst inte alltför dyrt
 
Har haft en svacka i måendet den senaste veckan men det känns som att det börjar vända nu. Insett att det är ju ingen mening med att gå runt och må dåligt över saker som jag inte kan göra något åt just nu ändå. :) Så först får den här coronaskiten blåsa över, och under tiden kan jag planera i vilken ände jag vill börja med de plastikoperationer/ingrepp som jag vill göra.
 
Klippt ca halva stora gräsmattan (har inte fått hem min åkgräsklippare ännu...) och är faktiskt lite lätt död. Det är en aning varmt mitt i solen.
Galning!! :eek: Vi har 27 grader i skuggan, jag gick ut och tog upp gräshögar som jag krattat ihop och lade på nya potatislandet, det höll jag på att dö av O_o

Suttit en lång stund i skuggan under äppelträdet och bara tittat och lyssnat på alla busy bees :love:
 
Rek att du packar upp istället.Du hade ju gått igenom alla lådor sa du,hittade du inte kökssakerna då?

75 lådor och pussel, måste få upp några bokhyllor så jag kan tömma kartonger. Så jag kan hitta köket.

Någon färdig Soppa?

Hmm, dricka direkt från påsen?
Det finns ju färdigrätter som är soppa, äts ur förpackningen :idea:

Med plastsked
korv med bröd

Som sagt det första jag tänkte på om jag kunde tillaga korven.


Nja, just Keso avskyr jag tyvärr.

Det blir fler smörgåsar :meh:
 
1591014044308.webp


Uppackning av lådor...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 743
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 308
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Svar
2 001
· Visningar
98 305
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp