Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att man aldrig lär sig

FC64E909-A327-46B3-9620-0B5510AC07D3.jpeg
 
@grodan21 kom på nu att jag inte svarat dig och inte orkar leta upp citatet.

Jag förstår att det är jobbigt att ha autism/annan NPF/diagnos och menade inte alls att snäppa dig på näsan och säga att det inte är okej att önska att man inte har någon diagnos.

Det jag försökte säga är att det inte är något fel i att vara annorlunda. Men med det sagt menar jag inte att det är enkelt att acceptera att man är annorlunda.
Jag kan också önska att det går att bota autism emellanåt. För att slippa vara annorlunda och sticka ut, men jag tänker att det också är viktigt med självacceptans. Typ acceptera att man är som man är och att vissa saker helt enkelt är svårare än för NTs.

Hoppas att det blev lite klarare i vad jag menade nu, och att jag inte menade något illa. Det är självklart okej att önska att det finns botemedel för autism/andra diagnoser <3
 
Funny story, jag tyckte att det runnit iväg så mycket pengar på sistone att jag valde att flyttstäda själv i stället för att köpa. Så nu har jag slitit i den där lägenheten två dagar när solen gassat utanför och äcklat med köksfläkt och avlopp. Så på sluttampen är jag så utmattad, skithungrig och trött att jag lägger telefonen tillsammans med en disktrasa och vips... fuktskadad och permanent trasig. Så nu måste jag skaffa en ny telefon. Det kostar lite mer än vad flyttstäden hade gjort :grin:
 
Grundat lite bakgrund på en tavla, hängt med grannarna på innergården i ett par timmar. Sen möte med banken. Gillar min bank-kontakt så mkt så det var riktigt trevligt i sedvanlig ordning. Nu ska jag försöka haffa en plats på Mälarpavvan oklar utgång ☀️🥂😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 732
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 305
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 212
Senast: tanten
·
Svar
2 001
· Visningar
98 301
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp