Denna är också i solen
Tror hästen njuter i sin sommarhagen nu mycket gräs och tillgång till skuga
Ser inte mina hästar så gissar att dom sover i ligghallen. Dom får inte gå heltid på gräs ändå dom stackarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna är också i solen
Tror hästen njuter i sin sommarhagen nu mycket gräs och tillgång till skuga
Det får inte islandshästar i stallet heller jag har ju storhäst, som bara blir lite rund om magen på gräsSer inte mina hästar så gissar att dom sover i ligghallen. Dom får inte gå heltid på gräs ändå dom stackarna
Och mygg Iofs, sova utomhus med myggnät på verandan är härligt förutom då att sagda mygg surrar utanför och jag får spader att någon av dem kommit innanför myggnätet.
Och myggen.......
Det får inte islandshästar i stallet heller jag har ju storhäst, som bara blir lite rund om magen på gräs
Gick runt i kortbyxor och piké 07:00 imorse @FengurLaugar ... och det var nästan på gränsen till för mycket kläder.
Svalt uppe på mitt kontor än så jag sitter med långärmad tröja och mysbyxor. Men gick ut på trappan en sväng förut och det brände direkt i solen
Jag gick i shorts och linne, och då började jag och hundarna att gå vid 8.
Lägg dem i textilåtervinningen?Nu är uppsatsen inskickad! Så nu ska jag dricka kaffe och packa ner vitrinskåpet så det kan flyttas. Jag ska även ge mig i kast med allt skit i kökssoffan i stora rummet, ohyggliga mängder med gardiner och annat som jag nästan aldrig har använt.
Ja det är tanken, eller först kolla om det kanske är någon annan som faktiskt gillar dem innan jag skickar dem vidare, men att börja rota runt, det är nog där bromsen ligger för mig.Lägg dem i textilåtervinningen?
Sitter på balkongen och jobbar. Vi har kvällssol så det är svalt och fläktar lite lagom. Nästan för svalt med shorts och t-shirt. Med lite flyt så kan jag sitta här till typ 16.30 innan det blir för hett.