Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
ÄNTLIGEN har vi blivit av med en massa färgburkar och gamla kläder :) ! Vi skärpte till oss och tog en tur till tippen idag.

Och så har jag målat tak x 2. Gått en hundpromenad. Tvättat ett par tvättar. Samt lagat lite mat.

Funderat på bokens fortsättning inför Kapitel 3. Drygt 12 000 ord innehåller den nu.... :)
 
Herregud vad trött man kan bli av lite frisk luft och sol. Både igår och idag har jag varit helt färdig sådär kring 20-snåret vilket igår kväll ledde till att sambon och jag somnade som stockar kring 22. Livlig fredagkväll! :laugh:

Idag tänkte jag dock försöka hålla mig uppe lite till, jag har precis kommit in efter att ha varit utomhus nonstop sedan strax efter 8 i morse. Jag har hunnit med fönstertvätt, ännu mer ogräsrensning (tar det någonsin slut?), trimning av tre buskar, massor av läsning och sedan socialt distanserad grillning med svägerska + make och deras 7 veckor gamla bebis. Underbar dag!
 
Sitter i soffan och väntar på pizza som ska värmas i ugnen. Kom hem från minivandringen i förmiddags, sov en stund efter det och åkte sedan iväg för att klättra.

Det gick riktigt bra på klättringen, avslutade med att repklättra med en vän och det gick betydligt bättre än väntat. Hittade precis rätt vägg att klättra på, där jag fick träna på sådant som behöver tränas på osv. Fick flera aha-upplevelser när vissa saker jag jobbat på senaste tiden plötsligt gick att genomföra riktigt kontrollerat och bra. Kände mig riktigt proffsig :D Tyvärr var jag för trött för att klara hela, men så snart som möjligt ska jag försöka igen.
 
Kom precis hem från härlig springtur med pappa i skogen. Springa ger mig energi, skogen ger mig energi, och pappa är en av få människor som kan ge mig energi.

På det den där husvagnsnyheten... Jag känner mig så vansinnigt glad och har massa energi! Nu blir det Ben and Jerrys. :)
 
Hann inte allt snickrande så tar resten i morgon. Hela familjen plus barnens kusin tog en tur ihop med alla tre hästar istället :)
Har nattat djuren, duschat och tagit en öl öl altanen. Maken ska lägga barnen nu och jag ska vattna lite sen tar vi också kvällen. Kanske orkar vi se ett avsnitt av Billions innan vi somnar :)
 
Spännande vilka riktningar en bok kan ta en i...... Bara idag har jag googlat info om så vitt skilda saker som judiska begravningar och Barberaren i Sevilla. Och i princip varje gång jag skriver måste jag ta till google maps för att kolla avstånd, osv.

Man kommer verkligen på när man ska berätta om något hur lite man egentligen vet om det..... Jättekul att få lära sig lite nytt :up: !
 
Ehhhhh 🤤🤤🤤🤤
B876A89A-0BF4-4B63-A5D6-D6F668AEAB75.webp
 
😡 Alltså de här som jag tror ska studenten har nu stått på busshållplatsen vid oss i 15 min spelat hög musik och pissat i vår och grannens trädgård. Alltså va fan är det för jävla uppfostran? På andra sidan vägen är det skog, pussa där om du inte kan knipa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 772
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 330
Svar
2 001
· Visningar
98 311
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp