Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt fantastiskt! Har dessutom två långhelger på schemat (3 och 4 dagar). Har det bästa schemat på hela ställetMåste vara rätt skönt ändå att få sluta så tidigt! Då hinner du massor sen
Hur långt har han kommit i utredningen? Har han fått en demensdiagnos?FAN ta PMS, FAN ta demens, kan han inte bara FÖRSVINNA NU
Jag är TRÖTT på detta och SÅ LEDSEN för det är så uppenbart att han inte litar på någon - för allt hans SJUKA hjärna säger är rätt och inget annat.
FAN ta att detta gör att jag vill att han ska bara DÖ
Han är under utredning, ingen diagnos än. Men jag är 250% säker på att han är dement, annars skulle något vara på riktigt tokHur långt har han kommit i utredningen? Har han fått en demensdiagnos?
Står han i kö till äldreboende?Och nu trampade han i kattens stora vattenskål så att jag fick torka upp allt.
Det får mig inte att må bättre.
Så många svordomar..!
Nej, och tro mig jag skulle önska det också. Men han har blivit sämre så snabbt att man knappt hunnit med. Därför är han under utredning också så att man kan få någon diagnos och därmed rätt till avbelastning. Och fysiskt sett så är han inte så illa som han hade kunnat vara, behöver inga fysiska hjälpmedel riktigt än. Men jag försöker säga åt mamma att hon borde ha rätt till avbelastning.Står han i kö till äldreboende?
Ni skulle behöva avlastning. Kanske någon form av växelboende?