Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fixat klart alla julklappar idag och är nöjd :up:
Har varit ute i ovanligt sen tid i år, jämfört med vad jag brukar vara, men hann i tid i alla fall. Ska slå in paketen imorgon, då jag är ensam hemma en stund. Tänker att det passar bra då - de andra ska iväg och handla julklappar.

Skönt att vara klar! 👍

Jag började i väldigt god tid och hade inte tänkt ge bort så många, men nu sitter jag ändå här i typ sista stund och är inte klar :p.

Men det ordnar sig nog. Det är ett par ramar jag vill köpa för att rama in foton jag vill ge bort plus eventuellt en liten sak till. Sen bara slå in. I värsta fall får de väl fotona som de är och får hålla med ramar själva :p.
 
Jag ligger i schäslongen, dricker kaffe och konstaterar att bor man i andrahand och kastar grovsopor omkring sig i husets allmänna utrymmen in i förbannelse KAN det vara bra att vara nog smart att avlägsna sitt namn från tex kartonger. Om man fortsättningsvis vill ha tak över huvudet dvs.
 
Ska ta det väldigt lugnt idag med. Var nästan lite dagsljus när jag släppte ut hästarna, men nu är det depp-grått igen.
 
Score! Fick just denna snilleblixten! :D (min kanna sa krasch i golvet nyligen o har druckit äckligt snabbkaffe som jag hade hemma i nån vecka nu).
 

Bifogade filer

  • 20191222_105641.jpg
    20191222_105641.jpg
    192,8 KB · Visningar: 25
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 544
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 588
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp