Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fixat klart alla julklappar idag och är nöjd :up:
Har varit ute i ovanligt sen tid i år, jämfört med vad jag brukar vara, men hann i tid i alla fall. Ska slå in paketen imorgon, då jag är ensam hemma en stund. Tänker att det passar bra då - de andra ska iväg och handla julklappar.

Skönt att vara klar! 👍

Jag började i väldigt god tid och hade inte tänkt ge bort så många, men nu sitter jag ändå här i typ sista stund och är inte klar :p.

Men det ordnar sig nog. Det är ett par ramar jag vill köpa för att rama in foton jag vill ge bort plus eventuellt en liten sak till. Sen bara slå in. I värsta fall får de väl fotona som de är och får hålla med ramar själva :p.

Jag ligger i schäslongen, dricker kaffe och konstaterar att bor man i andrahand och kastar grovsopor omkring sig i husets allmänna utrymmen in i förbannelse KAN det vara bra att vara nog smart att avlägsna sitt namn från tex kartonger. Om man fortsättningsvis vill ha tak över huvudet dvs.

Ska ta det väldigt lugnt idag med. Var nästan lite dagsljus när jag släppte ut hästarna, men nu är det depp-grått igen.

Score! Fick just denna snilleblixten! :D (min kanna sa krasch i golvet nyligen o har druckit äckligt snabbkaffe som jag hade hemma i nån vecka nu).

Bifogade filer

• 20191222_105641.webp
    20191222_105641.webp
    101,9 KB · Visningar: 25
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
605
Senast: Exile
·
Svar
1 999
· Visningar
56 157
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 192
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka