Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur man återförsluter en vinflaska med stil
IMG_20191221_174511_502.jpg
 
Försöker underhålla mig på olika sätt för att fördriva tiden fram tills morsans sambo kommer med medicin till skadade hunden... Han visade sig vara tidsoptimist (igen :grin: ) när vi pratade första gången men nu borde han verkligen vara här när som helst. Gah.
 
Spårade ut lite och stor-shoppade underkläder. Pga viktuppgång har mina gamla lite ehhh dålig passform. När jag vägde strax under 50 kg hade jag b-kupa. Det har jag alltså INTE längre :angel:
Inser nu när jag kommer hem och provar igenom berget av underkläder att jag ser ut som en korsning mellan burleskstrippa och bordellmamman i bordellhärvan/Geijeraffären.

Rimligt....? 😅🤷🏼‍♀️👵🏼😆
 
Tänkte handla julmat imorgon, yum, och insåg att bussen inte går på söndagar :meh: Finns inte en chans att jag kan få hem allt om jag går. Förhoppningsvis har de fortfarande det jag vill kvar den 23 på morgonen. Inget exotiskt utan lite sill, lax osv.
 
Har gjort absolut inget idag :D sovit halva dagen, läst i sängen och ätit middag, nu sitter jag med laptopen :angel: Fasen vad skönt!
Jag får lite halv panik av sådant. Men har också tagit det förvånansvärt lugnt idag.
Stallpyssel på morgonen/förmiddag, ätit lite rester, pratat i telefon, en väldigt Omärkvärdig dag.
 
Varit på glöggfika och sedan en skogstur med min häst och hans fodervärdar. Gillar dom mer och mer. 🙂
Sitter nu i en kompis soffa sedan flera timmar tillbaka och ömsom skrattar och ömsom deppar. Som vanligt alltså.
 
Spårade ut lite och stor-shoppade underkläder. Pga viktuppgång har mina gamla lite ehhh dålig passform. När jag vägde strax under 50 kg hade jag b-kupa. Det har jag alltså INTE längre :angel:
Inser nu när jag kommer hem och provar igenom berget av underkläder att jag ser ut som en korsning mellan burleskstrippa och bordellmamman i bordellhärvan/Geijeraffären.

Rimligt....? 😅🤷🏼‍♀️👵🏼😆
Ingen hade förväntat sig något annat av dig ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 553
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 607
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp