Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar också att städa! Om jag har feeling för det. Vaknade i morse och kände att jag ville städa. Problemet är väl bara att jag har tre stora håriga hundar, så oavsett hur mycket jag än städar så är det alltid skitigt någonstans.Jag tycker att det är roligt! Kan köpa städartiklar och längta efter att använda dom!
Vad är det? Får många olika scenarier i huvudetSka till Sollentuna i morgon på Fish Rescue
Hämta gratis akvariefisk, som behöver ett nytt hemV
Vad är det? Får många olika scenarier i huvudet
Haha vad trodde du det rörde sig om ?V
Vad är det? Får många olika scenarier i huvudet
Jag får lite halv panik av sådant. Men har också tagit det förvånansvärt lugnt idag.Har gjort absolut inget idag sovit halva dagen, läst i sängen och ätit middag, nu sitter jag med laptopen Fasen vad skönt!
Ingen hade förväntat sig något annat av digSpårade ut lite och stor-shoppade underkläder. Pga viktuppgång har mina gamla lite ehhh dålig passform. När jag vägde strax under 50 kg hade jag b-kupa. Det har jag alltså INTE längre
Inser nu när jag kommer hem och provar igenom berget av underkläder att jag ser ut som en korsning mellan burleskstrippa och bordellmamman i bordellhärvan/Geijeraffären.
Rimligt....?
Och bara för det måste jag googla på flytande ögonskugga.Flytande ögonskugga, hur tänkte jag där? Jag som inte haft ögonskugga sen förra årtusendet..
Och aldrig flytande