Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på julmarknad och handlat en hel del, nöjd med alla inköp än så länge! Det är roligt att handla närordlat och hemmagjort så jag gynnar gärna alla såna stånd. Ligger ok i fas med all julklappshandel också nu, jag ska gå en runda till just in case imorgon, men nu känns det som jag inte behöver skämmas på julafton. Kylen är fylld med det viktigaste, frysen är fylld. Jag har en kak- och fudgeröj som ska göras imorgon eller på måndag med det känns helt ok, jag gillar att baka och göra godis. :bump:

J
 
Fick ett infall och skrubbade rent vattenlås och avlopp i badrummet. Det stank :yuck: Hällt ättika i låset och hoppas att det ska ta bort lite lukt. Har aldrig varit med om att man måste rensa så ofta!
 
Har ar klockan 7:30 pa morgonen och jag har just gjort handlingslista och bestamt vad som ska finnas pa julbordet. (phu!) Har i forskingringen blir det en traditionell jul ... men jag funderar pa att gravlaxen far vara i ar. Jag prokrastinerar nog klart nagon timma till innan jag drar igang dagen med att aka och handla. Ar jag tillrackligt tidigt ute sa lar det inte vara sa himla mycket folk ...

Sedan har jag lovat att vara barnvakt i dag :cautious: sa halva dagen gar at utan nagra som helst julforberedelser. 🙄 Naja, Det blir vad det blir och vi lar aldeles sakert fa aldeles for mycket mat i alla handelser. Maken far stada under tiden sa blir det nog bra det har. :p

OCH ... just nu ser jag hur myrorna kommit in igen. :arghh: De springer pa fonsterbradan i mitt "office" :rage: sa nu blir det till att stada bort deras ingang igen. (De gillar INTE vinager och "baking soda" sa det blir till att skrubba ordentligt runt fonstret)
 
Fick ett infall och skrubbade rent vattenlås och avlopp i badrummet. Det stank :yuck: Hällt ättika i låset och hoppas att det ska ta bort lite lukt. Har aldrig varit med om att man måste rensa så ofta!
Mitt stinker också... efter förra ägaren :crazy: :yuck:Jag härdar ut tills jag packat upp ordentligt och sen tänker jag nog leja bort det ärligt talat...
 
Hittade en festlig brosch!

DCACD617-CA29-4827-BFD2-99A63A10F74D.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 553
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 607
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp