Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan, nu fick jag en obändig lust att åka till systemet!Jag säger bara Louis Bouillot... både den vanliga och rosén ger mycket för pengarna
Nu förstår jag inte vad du menar, städa som är så ROLIGTVi ska baka imorgon. Så jag behöver städa.
Inledde en mindre dödsstädning i bokhyllan. Tidskrifter, årsberättelser och ett antal konstkataloger ingen kommer att fråga efter hamnade i en returkasse.
Inser att bokhyllerensningen är en form av pårokratinering inför själva städningen.....
Jaa och jag köper aldrig nya kläder! Tror sist jag köpte något nytt (förutom min jultröja som kostade 129kr) var i augusti 2018. Och köper alltid på rea eller superbilligt på nätet.Äsch, pengarna ska ju rulla
Fan, nu fick jag en obändig lust att åka till systemet!
Nu förstår jag inte vad du menar, städa som är så ROLIGT
Sonen fick nyss en julklapp av min kollega, hur gulligt som helst!
Han fick öppna idag och det var en Volvo, typ hjullastare av något slag, på förpackningen står det ”samlar modell, ej lämplig för barn under 14 år”. Sonen blir 3 år i februari
JavisstÄsch det ska börjas i tid!
Påminner om när jag fick en hink, svampar, rengöringsprylar av min faster i julklapp.Jag tycker att det är roligt! Kan köpa städartiklar och längta efter att använda dom!