Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommit hem från kvällens hopplektion. Vi tränade inför klubbmästerskapet nästa vecka. 80 cm var inte så högt som jag befarat :D Men det här med att landa i rätt galopp och orka hålla ihop hästen efter sju språng, det är inte så noga va :confused: Well, tog mig runt banan felfritt iaf så nu vet jag att det GÅR.
 
Ledig dag. Sambon jobbar. Har slängt en tvätt i maskin, rensat i trädgården, tvättat bilen... nu blir det hänga tvätt och slänga i en ny tvätt med mina smutsiga ridjeans, sen diska och moppa golv. Sen ett dopp i poolen tror jag, sen brunch och sofflocket någon timme till sambon bör komma hem. Dusch och ner till puben och spela på hästar. Lördags-racing idag! Har jobbat senaste 3 lördagarna så saknar det!

Spelade två bet på min betting-app igår kväll, satsade totalt $4 och vann $28 så hoppas mina skills håller i sig idag!
 
Jag dricker morgonkaffe och ska strax skriva en packlista inför morgondagens färd till Grövelsjön. Jag är så taggad på snö! De har 50 cm snö och det ska falla ännu mer under helgen.

Jag har dock lite jobb kvar att göra innan jag får helt ledigt: En artikel som jag peer-reviewar och några reseräkningar. Men det torde gå ganska fort - och det är skönt att få det färdigt så att jag slipper tänka på det under julen.
 
Ska till min älskade häst idag hos hans fina fodervärdar. Ser fram emot det.

En bonusbild på sist vi träffades!
20191202_113923.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 559
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 864
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp