Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så rakade jag nacken! :up: Men längre ned då det har känts som lite väl mycket de senaste par gångerna, och det fixade frisören. Han sa att utväxten från de andra områdena kommer att ta väldigt lång tid innan de blir lika långt som resten av håret men det fattade jag ju :p Det är inte SÅ mycket ändå, och jag köpte lite hårspännen som fäster upp det lilla som inte fastnar i hästsvansen :up:

NUUU... ska jag till Systembolaget tror jag! :D
Köpte smirnoffen som smakar som energidrycken Burn :angel::D
 
Just pratat med soc. De är oroliga för mina barn att de får illa hos exet. Men de tänker inte starta en utredning för än de får en orosanmälan till.
Instämmer i att det är ett ytterst märkligt resonemang. Kolla upp vilka politiker som sitter i nämnden, och kontakta dem och fråga om det är normalt att göra så?

https://www.vastervik.se/Kommun-och...tion/Namnder-och-forvaltningar/Socialnamnden/

(anonymt tips till media om hur soc jobbar? )
 
Fick hem en hel hög med nagellack idag! Det var nog 7 stycken :D. Nu väntar jag på att sambon ska laga mat och så ska vi se på breaking bad. Så otroligt skönt med jullov! Fast jag har ett par uppgifter som jag inte hann klart med som jag hoppas kunna göra nu när jag är ledig :meh:
 
FK förstör mitt liv. De bara krånglar hela tiden och slår undan knäna på mig gång på gång och skapar både magsår och suger ur all lust att leva. Har ont i magen 😔

Fy vad trist. Uppfattade det som att det ordnat aug, eller har jag blandat ihop?
Har aldrig haft kontakt med dom men man har ju hört skräckhistorier...
 
Fy vad trist. Uppfattade det som att det ordnat aug, eller har jag blandat ihop?
Har aldrig haft kontakt med dom men man har ju hört skräckhistorier...

Jo. Jag vann en tvist jag hade haft i ett år gällande sjukt mycket pengar. Sen gick det en vecka och de bestämde sig för att dra in mitt bostadsbidrag som jag är helt beroende av för att sätta mat på bordet till mina barn. Allt känns bara så hopplöst. Orkar inte kriga mer.
 
Jo. Jag vann en tvist jag hade haft i ett år gällande sjukt mycket pengar. Sen gick det en vecka och de bestämde sig för att dra in mitt bostadsbidrag som jag är helt beroende av för att sätta mat på bordet till mina barn. Allt känns bara så hopplöst. Orkar inte kriga mer.

Fan vad hemskt att ha dylikt hängande över sig. Speciellt i juletider... Kram!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 561
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 916
Senast: Tantan
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 807
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp