Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt resonemang...Just pratat med soc. De är oroliga för mina barn att de får illa hos exet. Men de tänker inte starta en utredning för än de får en orosanmälan till.
YesMärkligt resonemang...
Västervik?
Köpte smirnoffen som smakar som energidrycken BurnOch så rakade jag nacken! Men längre ned då det har känts som lite väl mycket de senaste par gångerna, och det fixade frisören. Han sa att utväxten från de andra områdena kommer att ta väldigt lång tid innan de blir lika långt som resten av håret men det fattade jag ju Det är inte SÅ mycket ändå, och jag köpte lite hårspännen som fäster upp det lilla som inte fastnar i hästsvansen
NUUU... ska jag till Systembolaget tror jag!
Hade det varit hos pappan de misstänkts fara illa hade det gått snabbare där...
Instämmer i att det är ett ytterst märkligt resonemang. Kolla upp vilka politiker som sitter i nämnden, och kontakta dem och fråga om det är normalt att göra så?Just pratat med soc. De är oroliga för mina barn att de får illa hos exet. Men de tänker inte starta en utredning för än de får en orosanmälan till.
Antingen håller jag mig varm eller så blir svetten som små isbitar som kyler ned mig som om jag var på nordpolenNu är jag genomsvettig men ska ut och vänta på bussen ... i kylan
PERFEKT.Antingen håller jag mig varm eller så blir svetten som små isbitar som kyler ned mig som om jag var på nordpolen
Måste tajma promenaden ut perfekt..!
Vad är det som händer?
Kram!
FK förstör mitt liv. De bara krånglar hela tiden och slår undan knäna på mig gång på gång och skapar både magsår och suger ur all lust att leva. Har ont i magen
Fy vad trist. Uppfattade det som att det ordnat aug, eller har jag blandat ihop?
Har aldrig haft kontakt med dom men man har ju hört skräckhistorier...
Jo. Jag vann en tvist jag hade haft i ett år gällande sjukt mycket pengar. Sen gick det en vecka och de bestämde sig för att dra in mitt bostadsbidrag som jag är helt beroende av för att sätta mat på bordet till mina barn. Allt känns bara så hopplöst. Orkar inte kriga mer.