Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klädde julgranen igårkväll och blev rätt sent i säng så var skönt att sova till lite efter 8 och eftersom jag hade middag klart till jobbkvällen var det ingen panik med tiden, skönt :).
Skogens konung korsade min väg när jag åkte till stallet i fm. Hade tänkt rida igeno hästen på ridbanan men laddade med energi inför jobbkvällen med en härlig ridtur istället; blött överallt utom grusvägen som var perfekt för lite härliga galopper 😍.
 
Sådärja. Trött men inte så konstigt egentligen då jag vaknade så tidigt. Hästar vaccinerade och ska få lite julledigt.
Jag hade tänkt äta något riktigt gott idag men känner att jag inte orkar greja i köket och än mindre åka iväg så det fick bli yoghurt med flingor
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 564
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
25 019
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 812
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp