Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Särbons förra katt (stor kisse visserligen men...) tog utan problem upp större delen av en 160-säng. Försökte särbon få mer plats trängde Pelle helt sonika ut honom
nä verkligen inte. Ingen kan anklaga mig för att ha diskreta smycken.Undrar detsamma som @tornblomma ang åldern. Finns inget bäst före datum på smycken!
Att ingen annan har tagit den är jag väldigt säker på. Det är med största sannolikhet läkaren som räknat fel, det känns som att det inte är mycket de har koll på där. Åtminstone inte i teamet jag tillhör - lillebror går på samma mottagning och de har stenkoll på honom.Antingen har någon annan tagit din medicin eller så har läkaren räknat fel. Kan du inte ringa upp läkaren? Eller be mamma/pappa göra det igen?
@godisklubba
Julmustlimpa lät spännande! Är det som det låter? Bröd med julmust i?Väntar på att degen till min julmustlimpa ska jäsa klart, håll tummarna för att det blir någon slags ätbart bröd av det! I natt sov jag i närmare 11 timmar Tror att min kropp behövde det efter att inte ha fått sova ordentligt på typ 3-4 veckor p.g.a hosta, feber och annat skoj. Så otroligt skönt att ha sovit ut ordentligt!