Antingen har någon annan tagit din medicin eller så har läkaren räknat fel. Kan du inte ringa upp läkaren? Eller be mamma/pappa göra det igen?
@godisklubba
@godisklubba
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att någon bryr sig om hur din ugn och duschkabin ser ut. Gå och lägg dig!
Med andra ord - till våren nångångGott råd! Fasanen är färdig i alla fall, och chutneyn blev bra. Kylen är blekt och skrubbad. Men duschen får vi tamefan ta när solen går upp.
Sitter och startat en eld och märkte att tv:n lyste rött en kort stund för att sedan försvinna igen. Har sett det tidigare någon gång också.
Tycker det är märkligt speciellt som jag stängt av den helt. Trycker bort kontakten så det är bara själva sändningsskablarna, tjocka vita som är i.
Har precis haft panik i två omgångar - först när jag inte kunde hitta mitt kreditkort och sedan när varken sambon eller jag kunde hitta någon bokningsbekräftelse för hans flyg hit imorgon kväll. Det visade sig att vi båda hade fått för oss att det var Ryanair han skulle flyga med medan det i själva verket är Norwegian, så det var liksom inte så konstigt att det inte existerade någon bokning på våra Ryanair-konton och att det inte fanns något från dem i mailen... Men gud vad ont i magen jag hade innan detta uppdagades, trodde vi hade tabbat oss helt och glömt boka! Jag som normalt har stenkoll på det mesta har noll vana att hantera sådana här situationer
Sitter och tar igen mig efter detta nu och inser att jag nog behöver sitta och läsa rätt länge för att lugna ner mig tillräckligt för att kunna sova. Tur att jag har en bra bok att försvinna i!
Kan någon förklara för mig hur en bebis på ca 70 cm kan ta upp sju fjärdedelar av en 160-säng?
Får inte plats!
Kan någon förklara för mig hur en bebis på ca 70 cm kan ta upp sju fjärdedelar av en 160-säng?
Får inte plats!