Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och startat en eld och märkte att tv:n lyste rött en kort stund för att sedan försvinna igen. Har sett det tidigare någon gång också.
Tycker det är märkligt speciellt som jag stängt av den helt. Trycker bort kontakten så det är bara själva sändningsskablarna, tjocka vita som är i.
 
Har precis haft panik i två omgångar - först när jag inte kunde hitta mitt kreditkort och sedan när varken sambon eller jag kunde hitta någon bokningsbekräftelse för hans flyg hit imorgon kväll. :nailbiting: Det visade sig att vi båda hade fått för oss att det var Ryanair han skulle flyga med medan det i själva verket är Norwegian, så det var liksom inte så konstigt att det inte existerade någon bokning på våra Ryanair-konton och att det inte fanns något från dem i mailen... Men gud vad ont i magen jag hade innan detta uppdagades, trodde vi hade tabbat oss helt och glömt boka! Jag som normalt har stenkoll på det mesta har noll vana att hantera sådana här situationer :angel:

Sitter och tar igen mig efter detta nu och inser att jag nog behöver sitta och läsa rätt länge för att lugna ner mig tillräckligt för att kunna sova. Tur att jag har en bra bok att försvinna i!

Du ringde iaf inte Ryanair och skällde ut dem för att de hade slarvat bort bokningen... :angel: :rofl:
 
Vaknade för en halvtimme sen. Har ätit en banan. Funderar på vad jag ska göra, kanske se på Beverly Hills 90210? :angel: Har snöat in på den serien och ser oftast flera avsnitt om dagen, tyvärr saknas en del så ibland missar man ett-två avsnitt. Det blir lite hoppigt.:cautious:
 
Jag satte klockan på 6.02 och prick 6.15 klev 25-åringen in i sovrummet, precis som planerat :D
Efter att jag klätt på mig och packat ner mina grejer satte vi oss i BVC och kollade på julkalendern :p
Vid 7 sa vi hej då och god jul och sen gick jag hem. Nu ska jag slå in lite julklappar innan dottern cyklar till skolan och jag och mamma kör till stallet :)
 
Det är svårt att stiga upp.
 

Bifogade filer

  • BB9AAD35-B135-4C04-B483-369A0E5EF61D.webp
    BB9AAD35-B135-4C04-B483-369A0E5EF61D.webp
    106,6 KB · Visningar: 34
Känner mig som om jag druckit för mycket kaffe. Lite hjärtklappning, svettig och lite skakig. Trots att jag bara druckit en liten kopp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 573
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 207
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp