Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi skulle kolla på hus idag, men efter att ha gråtit i soffan i typ en timma hos min vän av utmattning bestämde vi oss att avvakta med husandet till efter nyår.
Åkte hem vid halv sju och sov från sju till nio.. Var nog rätt utmattad.
 
Ni är ju några här inne som syr, hästen fick mig på fall idag. Så mina ridbyxor gick söner på knät. :cry: går det på något bra sätt laga stretchmaterial? Det var mina skönaste ridbyxor och det är inte riktigt läge att köpa nya just nu.
 
Funderar på vad jag ska ha på mig på nyår. Funderar på denna, men kanske för plain/trist? Tänkte iofs kombinera med hatt isf..

2034934606_1_1_1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 575
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
25 329
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp